Beauly

Reviews over Beauly

Dit is een fantastisch hotel restaurant

J en J,
    13-6-2017

het eten was er zo goed! en zo druk bezocht door de bevolking dan weet je al genoeg: vroeg reserveren. het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

wij waren heel tevreden. fijn plekje.

Gereisd met partner in mei 2017

Gezellig gelegen hotel

Connie van Gelder,
    8-5-2017

Aan dorpsplein gelegen hotel , mooie ruime kamer , rustig dorp.

Diner drukbezocht dus dat is een goed teken en idd was erg goed. Ontbijt voldoende.

Gereisd met partner in mei 2017

Goed hotel

harrie-ellen,
    22-8-2014

Goed hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Onze kamer was erg ruim, netjes en de bedden waren goed. Badkamer zag er ook erg luxe uit met een regendouche. Had wel iets schoner gekund (veel haartjes op de grond). Parkeren is gratis op het plein voor het hotel, maar het is daar wel vrij vol (we konden wel altijd een plekje vinden). Wifi is gratis en het bereik ervan is erg sterk in het hele hotel. 's avonds laat hadden we geen bereik, misschien wordt het 's nachts uitgezet?

Ontbijt is goed en er wordt ook gevraagd of je meer geroosterd brood wilt (dit is niet in buffetvorm). Warm eten is ook goed (bij de bar goedkoper dan in restaurant). In de bar komt ook lokale mensen, het is daar erg gezellig. In het plaatsje zelf is weinig te doen en het ziet er niet zo gezellig uit.

Gereisd met partner in augustus 2014

Prima hotel

Carolien Brouwer - van Doorn,
    24-6-2013

Tijdens onze rondreis door Schotland hebben we twee nachten in hotel The Priory in Beauly geslapen. Het hotel is centraal gelegen in Beauly. Voor de deur is openbare parkeergelegenheid, maar hier kan het wel eens druk zijn. De kamers waren prima. Ruim en schoon. De badkamer was voorzien van een toilet, wastafel en bad/douche. Persoonlijk vond ik het personeel niet bijzonder vriendelijk. We hebben in dit hotel twee keer ontbeten. Was op zich prima. Bij de serveerster kon je een bestelling plaatsen voor gekookte of gebakken eieren of een volledig ontbijt. Wij hebben niet in het hotel gedineerd, dus hier kan ik ook geen oordeel over vellen.

Gereisd met partner in juni 2013

Prima Hotel

Maarten,
    8-10-2011

Leuk gelegen aan een plein, ruimte om te parkeren alleen voor de deur op het plein. Kamer was groot (kamer 10) met erg mooie douche ruimte (met bad en aparte douche).

Hebben gegeten bij Indiaas restaurant aan de overkant, is geen aanrader. Eten was zeer matig en alcohol wordt er niet geschonken.

Tweede dag in het hotel restaurant gegeten, dat was erg goed.

In Beauly is verder weinig te beleven, er staat een ruine van een abdij. Wat een aanrader is, de de stoffenwinkel die 50 meter links van het hotel ligt. Dat is iets dat je nog maar zelden tegenkomt. Wij hebben er hele mooie stoffen gekocht :)

Gereisd met partner in september 2011
Beauly scoort een 6,7 uit 10, op basis van 3 reviews