Hotel Carmelite House

Kleine hotelsWeer vandaag8°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Carmelite House voor je op een rij gezet:

Laatste review

Overnachten in het oude admiraalshuis

Anneke & Arnold,
10-7-2011

Een echt typisch Schots oud admiraalshuis. Vriendelijk ontvangst en mooie kamer.

Alleen is er in Banff erg weinig te doen.

1 review over Hotel Carmelite House in het Nederlands

Overnachten in het oude admiraalshuis

Anneke & Arnold
10-7-2011

Alleen is er in Banff erg weinig te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carmelite House in Banff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carmelite House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.