Camping Ballater Caravan & Camping Park

Laatste review

Fijne Camping!

Nico Groot,
28-10-2016

De camping ligt mooi aan de de rivier aan de rand van Ballater. Je kunt lopend naar het gezellige stadje met verschillende restaurants en leuke winkels. De plekken op de camping zijn ruim er is goed werkende wifi en het sanitair is uitstekend! Schoon, warm en lekker veel goed warm water, dat is fijn in oktober! Ontvangst door de eigenaar heel hartelijk. Prima uitgangspunt ook om Kasteel Balmoral te bezoeken. Een aanrader deze camping.

1 review over Camping Ballater Caravan & Camping Park in het Nederlands

Fijne Camping!

Nico Groot
28-10-2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ballater Caravan & Camping Park in Ballater, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ballater Caravan & Camping Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.