Ballater

Vakantie in Ballater

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Ballater

Reviews over Ballater

• 8joke20-06-2012

leuke stad

leuke stad erg toeristies, vlak bij ballater kasteel( zomer verblijf van de Engelse koningin) geslapen in een inn met de naam netherley guest house, erg klein en gehoorig, ik hoorde de buurman om 2 uur snachts snurken, terwijl die van mij nu eens een keer niet snurkte. verder wel netjes en schoon.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Rinus19-05-2011

Balmoral, Koninklijk zomerverblijf

Balmoral Castle is het zomerverblijf van de Britse koninklijke familie, als de familie er niet verblijft is het park en een klein deel van het paleis voor het publiek toegankelijk. In de balroom is een leuke expositie ingericht over de geschiedenis van het kasteel. Het kasteel is omgeven door een uitgestrekt landschapspark met eeuwenoude bomen en word voor een groot deel omsloten door een ruime meander van de River Dee, het kasteel ligt vlak bij de snelstromende rivier.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in juli 1991

• 9Tineke van der Eijk10-08-2010

Prachtige ligging in Dee-Vallei

Een mooi en verzorgd plaatsje omringt door prachtige natuur! De invloed van het nabijgelegen Balmoral Castle(the Queen) is merkbaar aan de vele uithangborden bij de winkels(by appointment of...).

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving