Sorteren

Reviews over Ballachulish

Sprookjesachtig kasteel vol vriendelijkheid

De groot
    4-11-2018

Zorg dat je met zonopgang of zonsondergang aankomt. Het uitzicht over Loch Leven is dan adembenemend en wanneer je over de brug aan komt rijden oogt het hotel als een echt kasteel.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ik was vreselijk verkouden en zonder het te vragen werd er thee met citroen, gember en honing aangeboden.

Het ontbijtbuffet is uitgebreid en heerlijk en dat geldt ook voor de menukaart die opvallend betaalbaar is.

Er zijn 2 lounges, de grote met uitzicht op het meer, open haarden, een vleugel, meerdere zitjes en bankjes en je waant je echt in een kasteel. De tweede is de bibliotheek. Kleiner rustiger mét huiskat Diego die op een oude oorfauteuil ligt te slapen.

De kamers zijn fijn licht wat prettig is omdat de rest aangekleed is als kasteel en dus wat zwaarder voelt. Alle haardjes werken en de keuze is whisky is fenomenaal. En de foto's van de kerstversiering maken dat ik in december terug wil.

Goed hotel

Wil
    25-8-2014

Geen klacht over dit hotel, dus goed.

Weet niet meer hoe het uitzicht was.

Kamer was prima en schoon.

Fantastische plek!

Carolien Brouwer - van Doorn
    24-6-2013

Tijdens onze rondreis door Schotland hebben we één nachtje in het Isles of Glencoe hotel in Ballachulisch geslapen. Dit hotel is schitterend gelegen. Het hotel ligt buiten het dorp en het ligt pal aan het water. Wij hadden het geluk dat het mooi weer was, en hebben dus heerlijk aan het water gezeten met een drankje uit de bar van het hotel en genoten van het prachtige uitzicht. De kamers zijn groot en schoon. De badkamer is voorzien van een toilet, wastafel en bad/douche. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. We hebben 's avonds in het hotel gelegen en de bediening was vlot en vriendelijk. Het eten was ook prima. De volgende ochtend hebben we hier ontbeten. Dit was ook prima. Het ontbijt bestond uit een buffet. Naast het hotel kan je kano's, mountainbikes en dat soort zaken huren. Dit hotel is zeker een aanrader.

Fantastisch hotel

Jessy Kiewiet
    28-5-2012

Het hotel ligt schitterend aan Loch Leven. Toen wij er waren was het 24 graden. We hadden kamer 107 een echte aanrader. De kamer heeft openslaande deuren en via een grasveldje loop je zo naar de waterkant.

Prachtige ligging direct aan Loch Leven

Ellen
    30-11-2011

Fijn hotel aan de oever van Loch Leven. Nette goed verzorgde kamer, zeer vriendelijk personeel alhoewel er een dame rondliep die op alles en iedereen luidkeels mopperde maar door niemand serieus werd genomen. Het hotel ligt in een prachtige omgeving en van hieruit kun je talrijke uitstapjes maken. Echt een aanrader.

Ballachulish scoort een 9,3 uit 10, op basis van 4 reviews