Appartement

1 review over Appartement MontBlanc in het Nederlands

2008

erg mooi, rustig, de moeite waard.

henny
17-11-2008

Erg mooie omgeveing, waar je goed kunt wandelen en van de rust kunt genieten. De accomodatie was prima, eenvoudig en netjes en het eten was ook goed. Er was voldoende ruimte en ik zou hier inclusief dezelfde accomodatie graag weer naar toe gaan. Dit is wel een aanrader en betaalbaar voor iedere beurs.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement MontBlanc in Aviemore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement MontBlanc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.