Hostel Cairngorm Lodge Youth

Hostel
Hostel Cairngorm Lodge Youth

We hebben een aantal aanbieders voor Cairngorm Lodge Youth voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Cairngorm Lodge Youth in het Nederlands

Met vrienden

Geweldig! Volgend jaar weer!

Nathalie
22-7-2010

Een geweldig gaaf hostel met ontzettend lief en vriendelijk personeel. Uitzicht op de Cairngorms, met 2 minuten lopen zit je bij Loch Morlich.

Vlakbij de busstop, naast het Reindeer centre (wat ook echt heel erg leuk is), je kan zo naar de 'Mountain Railway' om de Cairngorms op te gaan.

Geweldige vakantie gehad en zeker volgend jaar terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Cairngorm Lodge Youth in Aviemore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Cairngorm Lodge Youth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.