Hotel Aultbea

Weer vandaag15°

We hebben een aantal aanbieders voor Aultbea voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Aultbea in het Nederlands

Leuk oud hotel aan de baai

M. Sluis
29-7-2009

Een oud hotel aan de baai van Aultbea. Kleine maar prima kamers. Mooie eetzaal en met goed eten. De pub die aan het hotel vast zit is leuk omdat daar de locals komen.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aultbea in Aultbea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aultbea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.