Reviews over Auchterarder

Top

Anne,
    10-9-2015

Een hotel voorzien van alle luxe op de kamer. Heerlijk gegeten. Een zeer goed alternatief voor het prijzige gleneagles hotel. Mis alleen een gym of een zwembadje.

Wat valt er te zeggen...

Anne,
    9-9-2015

Top. Beetje prijzig, maar alles klopt en is perfect. Waanzinnig ontbijt trouwens.

super

wim,
    20-6-2012

mooie ruime huisjes, fraai leisure center met zwembad etc. in geweldige omgeving, mooie wandelingen te maken in directe omgeving, maar ook het national park is niet te ver (30-45 min). Shoppen in Edinburgh prima te doen.

Hoge standaard in perfecte omgeving

johannes,
    21-5-2010

Mooie omgeving, super rustig gelegen. Appartementen zeer compleet uitgevoerd, op verzoek hotelservice, schoonmaken etc. Sterk aan te bevelen.

het is onderdeel van timeshare dus niet meer

Herman,
    3-11-2009

Prachtige 14 dagen verbleven hier, de omgeving is er heel mooi en het ligt ook dichtbij grote steden zoals Perth en Sterling. We zijn er met onze eigen auto geweest en hebben zo'n 3500 km gereden in die 14 dagen.

Kastelen en ruïnes bekeken maar ook heerlijk gewinkeld e.d. in genoemde steden en Glasgow (citytour hier is ZEER de moeite waard).

Het huisje wat we hadden was van alle gemakken voorzien en behoorlijk luxe ingericht.

Het is echt jammer dat het onderdeel is van een timesharebedrijf want we zouden er anders misschien nog wel eens naar terug zijn gegaan.

Tevens zijn er diverse golfbanen in de buurt waaronder 1 van de belangrijkste van de worldtour Glen Eagles.