Sorteren

Reviews over Arrochar

Mix van pub, hotel, restaurant.

Y. Wijbrands
    19-6-2018

Mooie mix van Schotse pub, hotel, restaurant. ‘Leuk’ oud pand, prachtige ligging, vriendelijke medewerkers. Kamer was schoon, goede bedden, kleine badkamer, hotel lekker stil bij het slapen gaan. Ontbijt prima! Avondeten redelijk. Prijzen restaurant zeer acceptabel!

Great hotel!

Versteegen
    7-8-2017

Very friendly, hardworking staff. Nothing is too much too ask. Great choice of food on the menu for our coach group. Our room was clean with a wonderful view of the lake. Our compliments!

Goed eten,matige kamer

Jaco
    21-7-2016

Kamers zeer divers in kwaliteit, onze was niet goed op 2e etages douche gaat moeilijk dicht, los behang en schimmel op muur. Eten wel prima en veel, bar is ok en drie x per week live muziek, ligging prettig aan het meer

Prachtig gelegen aan Loch Fyne

Kees
    26-6-2016

Maaltijden van zeer goede kwaliteit, zeer veel keuze uit diverse voor-, hoofd- en nagerechten. Kamers waren redelijk, soms niet altijd schoon.

Geweldige vakantie

ruiter997
    30-9-2014

Een busreis met touroperator naar Schotland. Mede door de begeleiding door chauffeuse / reisleidster een geweldige ervaring.

Hotel is wat verouderd maar prima om te overnachten en te eten.

Uitzicht op loch Long.

Personeel en met name de bediening heel goed.

Alle dagen keus uit vlees, vis of vegetarisch menu.

Prachtige omgeving.

WiFi moet wel alle 24 uur opnieuw worden ingesteld.

Arrochar scoort een 7,7 uit 10, op basis van 6 reviews