Lodge Ach na skia Croft

1 review over Lodge Ach na skia Croft in het Nederlands

Relaxte gezinsvakantie

Inge de Jong
1-9-2012

Ach na skia Croft is een perfecte plaats om met je gezin te genieten van de rust en de prachtige uitzichten vanuit je accomodatie. De lodges zijn prima ingericht. Alles wat je nodig hebt zit erin. Voor de lodges is een volleybalveld en er is een speeltuin voor de kleintjes. Verder is er nog een aparte overdekte speelruimte voor de kinderen met een pooltafel en een aparte sauna. Wij verbleven in Creag Mhor. Ach na Skia Croft ligt in een rustige omgeving. De eigenaren zijn behulpzaam en zeer klantvriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 28 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lodge info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Ach na skia Croft in Arisaig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Ach na skia Croft zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.