Ardvasar (Isle of Skye)

Reviews over Ardvasar (Isle of Skye)

Aardige B & B

Lin-B,
    3-9-2013

Homeleigh is een B & B in het minuscule dorp Ardvasar op Skye. De ligging is perfect als je de volgende ochtend de ferry naar het vasteland (Malaig) wilt nemen (5 minuten met de auto). Daarom hadden wij ook voor deze B & B gekozen. Eén nacht is lang genoeg want het dorp zelf biedt weinig tot niets. De kamers zijn in typisch Britse stijl ingericht. Tikkie tuttig, maar wel netjes en schoon. Eigenaren zijn vriendelijk, al kwam de vrouw des huizes op mij (en onze kinderen) wat streng over. De dag tevoren geef je op wat je de volgende ochtend als ontbijt wilt. De keus daarin is ruim en kwaliteit prima. Al met al een aardige B & B in the middle of nowhere. Voor de ferry ideaal, anders vergeten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013