Hotel The Lauriston

Hotel The Lauriston

Kleine hotelsWeer vandaag16°13°

We hebben een aantal aanbieders voor The Lauriston voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Lauriston in het Nederlands

Prima hotel.

Toine
21-8-2016

Wat gedateerd, maar prima hotel. Goed schoon. Prima ontbijt en je kunt er ook voor de overige maaltijden uitstekend terecht. Vlakbij de veerboot naar Arran (5 minuten met de auto). Bedden zijn prima. Personeel aardig en behulpzaam.

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Lauriston in Ardrossan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Lauriston zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.