Reviews over Appin

Kleinschalig en rustig

ofLude,
    21-7-2012

Een paar stacaravans (beneden) en lodges (boven), direct gelegen aan een prachtige baai, omgeven door natuur. Een stuk verderop ligt Barcaldine, daar vind je een een kruidenier. Het terrein wordt gescheiden door een doorgaande weg. Ikzelf vond dat een minpunt vanwege het geluid van het verkeer (niet heel erg druk, maar wel aanwezig). Er was destijds een kleine speeltuin. Maar rommelen aan het water doet het ook goed bij kinderen. Wij hadden een stacaravan. Eenvoudig en niet heel modern ingericht, maar voldeed prima. Alles was schoon en netjes, sanitair ook prima. Bedden wat smal en kort voor lange mensen.

Groot huis op een mooie plek

Margot,
    12-8-2010

Een enorm groot huis met heel veel leefruimte.

De slaapkamers zijn iets aan de kleine kant.

De inrichting is toch wel iets gedateerd.

De banken zijn doorgezakt en de bedden ook enigszins.

De omgeving is schitterend, met enorm veel mogelijkheden.

De eigenaars van dit vakantiehuis zijn aardig en ontvangen je met een bosje bloemen uit hun mooie tuin.

Prima park met goede ligging.

Sandra,
    25-7-2010

Begin juli hebben wij in de park gelogeerd. Ligging is prachtig met uitzicht op het Loch. Op het park is niet zo heel veel te beleven maar er is wel een Leisure Room met computerspelletjes en voetbaltafel. De lodges liggen aan een weg maar veel last heb je hier niet van. Het huisje is compleet ingericht met leuke kamers en goede keuken. Het tweepersoons bed is niet zo breed dus je moet elkaar wel aardig vinden! Als het niet zulk mooi weer is (het is natuurlijk Schotland) is het wellicht een goed idee wat dvdtjes mee te nemen daar er niet zoveel netten op de tv te ontvangen zijn. Eigenaar heeft ons aardig ontvangen maar was met het afscheid nemen nergens te bekennen. Best vreemd aangezien het hele park kwam uitchecken en nog een electriciteitsrekening moest betalen. Al met al een aardig park met goede uitval mogelijkheden naar het prachtige Glen Orchy, Oban en Forth William.

Appin scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews