Kleine hotelsWeer vandaag23°12°
Hotel Kildrummy Castle

We hebben een aantal aanbieders voor Kildrummy Castle voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kildrummy Castle in het Nederlands

2008

Top hotel

GJ. Kooren
29-9-2008

Klasse hotel gelegen aan de voet van het Cairngorm gebergte. Exclusieve ambiance, uitstekende keuken. Gezellige bar. Ontbijt pas vanaf 08:00 uur, dus voor zakenreizen minder geschikt. Zeer interessant zijn de akties: 2 nachten voor 1 prijs in het voorjaar. Nederlands sprekende bedrijfsleiding. De kamers zijn comfortabel maar wel aan een opknap beurtje toe.

Gereisd Met partner in Mon Sep 29 2008 16:16:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kildrummy Castle in Alford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kildrummy Castle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.