Hotel The Aberdeen Altens

Hotel The Aberdeen Altens
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor The Aberdeen Altens voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel The Aberdeen Altens in het Nederlands

Leuk hotel

Linda, 4-1-2009

Aberdeen is een leuke stad om heen te gaan leuke winkels en een uitstekens uitgaans leven hotel was ook erg goed en ook lekker eten

geen thistle hotel meer

p. oerlemans, 10-12-2008

Het hotel heeft een niet mooie uitstraling van buiten. Wij hadden grote kamer met twee 2pers.bedden en een stapelbed( 2volw. 2kinderen). Dit viel bijna uit elkaar. Badkamer was vies, haren en lege toiletrol. vitrage zaten 2 grote winkelhaken in. na klacht werd alleen het bed met tape gemaakt. verder geen tegemoedkoming na klachten. Balipersoneel erg jong en niet vriendelijk. Geen leiding in hotel, althans niet visueel zichtbaar. Het is duidelijk dat dit hotel aan renovatie toe is.Wij hadden een verouderde kamer. op de internetsite staan de kamers na vernieuwing! Er waren ook werkzaamheden met een van de liften. maar heb er niemand aan zien werken gedurende de 5 dagen dat wij er waren. Het zwembad is goed ( douches daar werkten niet) het stoombad is goed, en de sauna is ook goed.

De luxe waarmee wordt geadverteerd komt niet overeen met de werkelijkheid.De afstand naar centrum was geen probleem, mits je een huursauto hebt.

Het hotel ziet er goed verzorgd uit. Ligt ver buiten centrum. Bar en restaurant zijn uitstekend. Heerlijk gegeten. De kamers zijn keurig netjes, maar tijdens ons verblijf heel erg warm en omdat het raam niet goed open kon, bleef het warm. Erg slecht geslapen daardoor, ondanks de plaatsing van een ventilator.

Hotel vér buiten centrum, prachtige kamers,schoon, alles (

Marjan Schouten, 16-6-2007

Hotel vér buiten centrum, prachtige kamers,schoon, alles ziet er verzorgd uit, heerlijk diner, zéér vriendelijk personeel, bij ontbijt is het dringen en lastig om een tafel te vinden, wanneer er véél gasten zijn ( het enige minpuntje )

Vrij goed hotel, prijs - kwaliteit volgens zit wel goed volgens mij. Het hotel is goed te bereiken alhoewel ik geen oordeel kan geven over het openbaar vervoer. Nadeel is wel dat de locatie onaantrekkelijk is, vrij ver van centrum A´deen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Aberdeen Altens in Aberdeen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Aberdeen Altens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Aberdeen Altens scoort een 8.54 uit 10 op basis van 7 reviews.