Hotel Premier Inn Aberdeen Central West

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Inn Aberdeen Central West voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Premier Inn Aberdeen Central West

Staff a bit surly!

Lilly Dennis
22-6-2010

Lovely room but found one particular Housekeeper to be very unpoilte. she seemed to be foreign and when i spoke to her she simply grunted in response! It seems petty but it all adds to the overall impression of not just this one Premier Inn, but the whole chain. Smile girl!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Aberdeen Central West in Aberdeen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Aberdeen Central West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Inn Aberdeen Central West scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.