Hotel Britannia Aberdeen

Airport hotelWeer vandaag5°2°
Hotel Britannia Aberdeen
4,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Britannia Aberdeen voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Britannia Aberdeen in het Nederlands

Echt alles is gedateerd, vies, slecht onderhouden en versleten.

De manier van schoonmaken laat ook heel erg te wensen over.

Een aantal voorbeelden zijn een vieze sok tussen de gordijnen van de vorige bezoeker, de badkamerdeur zat helemaal vol met vieze witte spetters.

Bij het ontbijt stond de TV enorm hard aan en was de koffie koud, de borden en het brood op. En buiten de Engels ontbijt was er geroosterd brood met boter en jam and that was it !

Dit nooit meer ......

Jan Schut
7-6-2012

Hotel matig, restaurant kwaliteit droevig / service rampzalig ......

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Britannia Aberdeen in Aberdeen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Britannia Aberdeen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.