Saoedi Arabie

Reviews over accommodaties in Saoedi Arabie

prima zakelijk hotel

wouter,
    30-11-2014

Dit hotel biedt een prima prijs / kwaliteit verhouding. Het uitzicht is prima, veel kamers kijken uit over zee en je kunt de brug naar Bahrein zien liggen. Het personeel is behulpzaam en lost probleempjes snel op. Het restaurant Italiaans en Fusion is van hoge kwaliteit. De kamers zien er zeer netjes uit en er werd elke 4 dagen schoongemaakt. Ik heb niet op kindvriendelijkheid gelet.

Goed hotel in Dammam

Valentijn,
    23-10-2013

Dit hotel ligt ongeveer zo'n 20 minuten rijden van het vliegveld, je kunt je op laten halen door shuttle tegen betalingv an zo'n 15 a 20 euro.

Hotel is westers en mooi ingericht, veel westerlingen (ook vrouwen).

Kamers zijn ruim, ontbijt is prima, kok maakt gebakken eitjes etc. Enig nadeel, de airco staat altijd overal aan...

Geweldig

Pvdspank,
    15-8-2011

Hier zat ik voor een zakelijke reis. Dit hotel was door het bedrijf geselecteerd als "veilig hotel".

Het is echt een klasse hotel. Mooi dakterras, geweldig restaurant, super kamers.

Hier voelde ik me echt een VIP, ik raad dit hotel van harte aan.

Goed hotel

Jaap,
    23-6-2011

Marriott Riyadh is een goed hotel. Voor een gering bedrag meer heb je een kamer op een executive floor met gebruik van de executive lounge. Sommige zaken zoals bijv. Internetverbinding zijn wel erg duur.

Stop met verder te zoeken

Mostafa,
    18-12-2009

Mooi, net en modern hotel. Ligt pal naast moskee An-Nabawi dus wat wil je nog weer.