Saoedi Arabie

Reviews over accommodaties in Saoedi Arabie

prima zakelijk hotel

wouter,
    30-11-2014

Dit hotel biedt een prima prijs / kwaliteit verhouding. Het uitzicht is prima, veel kamers kijken uit over zee en je kunt de brug naar Bahrein zien liggen. Het personeel is behulpzaam en lost probleempjes snel op. Het restaurant Italiaans en Fusion is van hoge kwaliteit. De kamers zien er zeer netjes uit en er werd elke 4 dagen schoongemaakt. Ik heb niet op kindvriendelijkheid gelet.

Goed hotel

Jaap,
    23-6-2011

Marriott Riyadh is een goed hotel. Voor een gering bedrag meer heb je een kamer op een executive floor met gebruik van de executive lounge. Sommige zaken zoals bijv. Internetverbinding zijn wel erg duur.

Stop met verder te zoeken

Mostafa,
    18-12-2009

Mooi, net en modern hotel. Ligt pal naast moskee An-Nabawi dus wat wil je nog weer.

goed hotel

peterk_1,
    14-11-2009

goed hotel met lekkere koffie (DE). Hotel is er nog niet zo lang dus alles is nog goed.

redlijk goed zakenhotel voor buitenlanders

Rob H,
    8-8-2009

Redelijk goed zakenhotel. Naast het hotel een shopping center waar de reiziger de noodzakelijk dingen kan kopen. Het oude centrum wat verder weg. Jeddah is een oude havenstad met redelijk wat cultuur, oude gebouwen etc. De boulevard leent zich in de avond voor een wandeling, maar is niet op loopafstand van het hotel, dus een taxi is dan wel nodig.