Hotel Golden Tulip Andalusia

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Andalusia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Golden Tulip Andalusia in het Nederlands

goed hotel

peterk_1
14-11-2009

goed hotel met lekkere koffie (DE). Hotel is er nog niet zo lang dus alles is nog goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Andalusia in Riyadh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Andalusia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Tulip Andalusia scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.