Hotel Movenpick Tower Makkah

HotelWeer vandaag42°30°

We hebben een aantal aanbieders voor Movenpick Tower Makkah voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Movenpick Tower Makkah

konumu çok iyi

adonis
5-3-2013

2 ay önce elçi turla gittim mövenpik otele ...abraj al bait kulelerinin olduğu binada ..zaten o binadaki otellerin hepsi 5 yıldızlı ,,hilton ,swissotel vb. dünyaca ünlü oteller var ...asansörden aşağıya indiğinizde mescid- i haram 50 mt yürüyüş mesafesinde belki o kadar bile yoktur ..otelin kalitesini anlatmaya zaten gerek yok ...her şey gayet konforluydu ...odaların hemen hepsi kabe manzaralı . emeği geçen herkese teşekkürler...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Movenpick Tower Makkah in Mekka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Movenpick Tower Makkah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Movenpick Tower Makkah scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.