Hotel Radisson Blu Royal Suite Jeddah

Hotel Radisson Blu Royal Suite Jeddah

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Royal Suite Jeddah voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Radisson Blu Royal Suite Jeddah in het Nederlands

Prima hotel ondanks ligging aan drukke weg.

Piet Waardenburg
16-10-2008

Pluspunten: prima (gerenoveerde) kamers, Italiaanse stijl, goede ligging t.o.v. Corniche en oude binnenstad; prima bedden; gratis internet de kamers; ontbijt en diner: beide buffet en diner a la cart mogelijk, dinner iedere dag ander thema; grote lobby; koffie- en thee set op de kamer;

Vlak bij kantoor Air France / KLM; Vrouwvriendelijk: abaya in hotel niet nodig.

Minpunt: ligging in midden Medinah road: zeer drukke weg, oversteken kan wel 10 minuten kosten. Weinig parkeergelegenheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Royal Suite Jeddah in Jeddah, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Royal Suite Jeddah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu Royal Suite Jeddah scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.