Hotel Novotel Dammam Business Park

HotelWeer vandaag46°29°

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Dammam Business Park voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Novotel Dammam Business Park in het Nederlands

Goed hotel in Dammam

Valentijn
23-10-2013

Dit hotel ligt ongeveer zo'n 20 minuten rijden van het vliegveld, je kunt je op laten halen door shuttle tegen betalingv an zo'n 15 a 20 euro.

Hotel is westers en mooi ingericht, veel westerlingen (ook vrouwen).

Kamers zijn ruim, ontbijt is prima, kok maakt gebakken eitjes etc. Enig nadeel, de airco staat altijd overal aan...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Dammam Business Park in Dammam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Dammam Business Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Dammam Business Park scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.