Saoedi Arabie

Reviews over accommodaties in Saoedi Arabie

prima zakelijk hotel

wouter,
    30-11-2014

Dit hotel biedt een prima prijs / kwaliteit verhouding. Het uitzicht is prima, veel kamers kijken uit over zee en je kunt de brug naar Bahrein zien liggen. Het personeel is behulpzaam en lost probleempjes snel op. Het restaurant Italiaans en Fusion is van hoge kwaliteit. De kamers zien er zeer netjes uit en er werd elke 4 dagen schoongemaakt. Ik heb niet op kindvriendelijkheid gelet.

Gereisd zakelijk in november 2014

goed hotel

peterk_1,
    14-11-2009

goed hotel met lekkere koffie (DE). Hotel is er nog niet zo lang dus alles is nog goed.

Gereisd zakelijk in januari 2009

redlijk goed zakenhotel voor buitenlanders

Rob H,
    8-8-2009

Redelijk goed zakenhotel. Naast het hotel een shopping center waar de reiziger de noodzakelijk dingen kan kopen. Het oude centrum wat verder weg. Jeddah is een oude havenstad met redelijk wat cultuur, oude gebouwen etc. De boulevard leent zich in de avond voor een wandeling, maar is niet op loopafstand van het hotel, dus een taxi is dan wel nodig.

Gereisd alleenreizend in november 2008

Goed hotel voor zakenreizen

Piet Waardenburg,
    16-10-2008

Pluspunten: goede ligging aan Medinah road, vlak bij Tahlia street; Shopping mall met supermarkt naast het hotel; veel aandacht voor security: scannen bagage bij aankomst; Dinner buffet restaurant en a la carte restaurant; ruime parkeergelegenheid; ATM voor de deur; Kwaliteit goed. Grote fitness ruimte

Minpunten: meer traditioneel hotel: abaya's voor vrouwen verplicht; zwembad alleen voor mannen; receptie personeel niet de slimste en zeker niet flexibel / vriendelijk; geen gratis internet (SR 30,00/uur of SR 120,00/dag

Gereisd zakelijk in juli 2008

Prima hotel ondanks ligging aan drukke weg.

Piet Waardenburg,
    16-10-2008

Pluspunten: prima (gerenoveerde) kamers, Italiaanse stijl, goede ligging t.o.v. Corniche en oude binnenstad; prima bedden; gratis internet de kamers; ontbijt en diner: beide buffet en diner a la cart mogelijk, dinner iedere dag ander thema; grote lobby; koffie- en thee set op de kamer;

Vlak bij kantoor Air France / KLM; Vrouwvriendelijk: abaya in hotel niet nodig.

Minpunt: ligging in midden Medinah road: zeer drukke weg, oversteken kan wel 10 minuten kosten. Weinig parkeergelegenheid.

Gereisd zakelijk in augustus 2008