Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping)

Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping)
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze San Marino (Glamping) voor je op een rij gezet:

31 tips over Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping)

Luc, 1-8-2017

Ravenna: De mozaïeken zijn niet voor niets werelderfgoed.

Bologna is een erg mooie stad, mooier dan Firenze.

Comacchio is de moeite als je daar een boottocht op de Po-delta doet, en je een groep flamingo's aantreft. Daar in de buurt is Cervia, met de zoutwinning als trekpleister.

Voor keramiek moet je naar het MIC in Faenza. Ook weer werelderfgoed.

Richting de Marken heb je Urbino met het "Ducal Palace".

Shoppen kan in Riccione, naast zonnebaden of een bezoek aan de pretparken.

Asher, 7-3-2016
Zorg dat je een goede auto hebt, want het is enorm steil daar ook op de camping zelf.
jeroen, 12-8-2015
Iets lagere prijzen en kleinere porties voor vleesmaaltijden.

Jan, 11-8-2015
Een bar bij de animatie met een leuk terrasje zou een uitkomst zijn. Dan krijg je interactie tussen het personeel én de gasten en de gasten onderling. Een beter beleid omtrent de handdoeken op de ligbedjes aan het zwembad is ook wenselijk.
Asher, 11-8-2015
Met kinderen geen aanrader.
Cathy, 4-7-2015
Strandtent Libra in Rimini. Zilver kopen in San Marino erg goedkoop

Rob Vos, 28-6-2015

- San Leo: ook voor de weg er heen

- Le Befane: winkelcentrum in Rimini op 20 min

- Eten op de top vd berg in San Marino; niet duur, spectaculair uitzicht

gepiehepie, 22-8-2014
De camping heeft een prachtig uitzicht op rimini, daar zijn we ook veel geweest aan het strand. Genieten. San Marino, heerlijk dorpje met echt nog leuke winkeltjes....
Familie Spooren, 21-8-2014
San Marino stad is geweldig, wij zijn er ook regelmatig 's avonds geweest naar allerlei festiviteiten waaronder het etnofestival. Om wat van de mooie omgeving te zien moet je wel Italië in rijden. Umbro, San Leo, Veruccio en Rimini zijn zeker de moeite waard.
Lot, 19-8-2014
Wij proeverij georganiseerd via de camping was top