Weer vandaag14°-2°
7,3

Omschrijving
Wie van animatie en gezelligheid houdt, zit goed bij Centro Vacanze San Marino Camping. Hier is van ’s ochtends tot ’s avonds vermaak voor kinderen van verschillende leeftijden. In het restaurant is het eten van goede kwaliteit en prettig geprijsd. Het zwembad is mooi, maar kan druk zijn. De hoofdstad San Marino moet je echt eens gezien hebben.
Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze San Marino (Glamping) voor je op een rij gezet:

185 reviews over Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping) in het Nederlands

Heerlijke ontspannen vakantie

Marije,
31-1-2019

Gezellige camping, leuke (Nederlandstalige) animatie. Naast het zwembad een prima eetgelegenheid met heerlijke pizza’s. Nadeel van het zwembad: het wordt ook door de locals gebruikt en is dus erg druk in het weekend met hele Italiaanse families.

De oude stad is te ver weg om lopend te bereiken, maar met een kort ritje naar de kabelbaan ben je er al. Kortom, twee heerlijke weken gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

compleet beroerde vakantie

saskia muller,
31-1-2019

hele beroerde vakantie gehad. wij hadden een bungalow gehuurd van touroperator. we hebben nog nooit zo'n slechte ervaring gehad.we kwamen aan en kregen de meest afgelegen plek die er was. mensen die over jouw stukje moeten lopen om bij de trap te komen. alleen maar blaadjes en rotzooi op de grond. geen beloofd uitzicht omdat er niks aan werd onderhouden. laaghangende takken overbegroeide bosjes. de tent zelf was ook erg. overal zat schimmel. kuilen in de vloer. niet schoongemaakt. en een incomplete inventaris. na ons beklag te hebben gedaan kregen we een nieuwe koelkast en kwam de schoonmaker in de tent. geen nieuwe inventaris, zodat we ons moesten behelpen. de eigenaar van de camping vertelde ons dat er niks aan de tent te doen was want het was gewoon een oude tent. dit terwijl er tenten in overvloed leeg stonden, maar dat mocht niet. het waren oude tenten van touroperator die wij hadden. de camping zelf was vies en goor en gevaarlijk

Fantastisch!!!

Fam Bijlsma,
8-9-2018

Prima Camping alles wat nodig is voor een ontspannen vakantie is aanwezig.

Ook een prima uitvalbasis voor een bezoek aan Bologna of Rimini of Siena.

Goed restaurant aan de Camping niets mis mee.

Gereisd met vrienden in september 2018
Sigrid, receptionist, 2-10-2018

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u een ontspannen vakantie bij ons heeft gehad. Misschien tot de volgende keer.

Suncamp Holidays

Wij waren 1400 km gereden naar deze camping en zijn er na drie dagen vertrokken. Wat een afschuwelijke herrie. De animatie begint om 9u en is tot 23u luid aanwezig. Het was zelfs op onze kampeerplek te horen. Wel moet gezegd dat ze zeer coulant waren en wij mochten vertrekken zonder bijbetaling. We zijn erg netjes te woord gestaan. Ook waren we dom, want in onderstaande reviews is veel over deze animatie te lezen. Dat hadden we beter kunnen inschatten.

De hygiene in het bovenste toiletgebouw was beneden de maat. In de drie dagen dat we er waren heb ik niet gezien dat het schoon werd gemaakt. (Bep. viezigheden bleven op de grond liggen). De nieuwere lagere toiletgebouwen leken wel schoon en daar ging ik dus maar heen. Ik denk dat deze camping met name inzet op de verhuuraccommodaties. De glamping-tenten zien er prachtig uit.

San Marino was mooi, zeer de moeite waard en de kust was ook heerlijk. Daar vonden we een andere camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Sigrid, receptionist, 2-10-2018

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. De animatie is heel slecht in te schatten voor ons. U heeft het als teveel ervaren, er zijn ook mensen die het gevoel hadden dat ze te weinig aanwezig waren. Wat betreft het schoonhouden van de toiletten, daar zal met de schoonmaakploeg gepraat worden. In het hoogeseizoen worden alle toiletgebouwen 3 x per dag schoongemaakt. Dat is hun opdracht. We hechten veel belang aan het schoonhouden van de toiletten.

Toch fijn dat u naderhand een voor u prettige camping heeft gevonden.

anders dan gedacht

Sandra,
27-8-2018

Dit was niet helemaal het type camping wat we zochten. De tent van de touroperator was prachtig. Deze lag op een mooi punt op de camping. Wel was er wat verkeerslawaai van een weg die langs de camping loopt. De faciliteiten van de camping zijn prima, behalve het zwembad in het weekend. We zijn geschrokken van de hoeveelheid mensen in en naast het zwembad. Voor de kinderen was er best het e.e.a. te doen op de camping. Toch voelden ze zich niet aangetrokken tot de animatie, op voetballen na.

Rond de camping is genoeg te doen. Een dag naar het strand in Cervia was heerlijk en een dag klimmen in het Adventure Parc is ook zeker een aanrader. Het oude centrum van San Marino is prachtig, wel jammer dat het een aaneenschakeling van toeristenwinkeltjes is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Sigrid, receptionist, 2-10-2018

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat het niet was wat u verwacht had. We hopen dat u toch een prettige vakantie heeft gehad.

Met vrendelijke groeten

Wat een gedateerde en waardeloze camping

Fam. Vos,
22-8-2018

Een kleine opsomming:

• De camping is in alle opzichten gedateerd

• Faciliteiten zijn karig of stuk.

• Het zwembad is extreem druk terwijl de camping voor een groot deel leeg stond. Dit komt door het grote aandeel dagjesmensen uit de omgeving. Het gevolg is dat het zwembad overvol is en er geen ligbedjes meer vrij zijn en wij op de grond moeten liggen. Ook je spullen zijn daardoor niet veilig want vreemden komen en gaan op het zwembad en de camping zelf.

• De regels in het zwembad zijn buitengewoon streng. Er mag niet gesprongen of gedoken worden, er mag niet met een bal gespeeld worden, luchtbedje is niet toegestaan, zonder badmuts wordt je het water uitgestuurd, etc. Dit is voor kinderen dus absoluut niet aantrekkelijk en past niet bij het principe van een familiecamping, laat staan een glamping (zo pretendeert Villatent)

• De muziek van zowel de badmeesters zelf als van de animatie gaat non-stop de gehele dag door.

• Het zwembad gaa

Sigrid, receptionist, 2-10-2018

Hartelijk bedankt voor de beoordeling. Het spijt me dat het u absoluut niet bevallen is op onze camping. Een paar kleine opmerkingen over de opsomming:

Elk jaar worden er dingen vernieuwd of opgeknapt op de camping, alles tegelijk is niet mogelijk.

De regels van het zwembad zijn veiligheidsvoorschriften waaraan de badmeesters zich moeten houden.

Het klopt dat het zwembad op een bepaald moment overvol was, daarop hebben we de intree van mensen uit de omgeving gestopt.

Helemaal top

Ronald,
19-8-2018

Wij hebben met ons gezin in de tenten geslapen van touroperator was echt heel leuk de toilet gebouwen waren netjes schoon en werden dagelijks 3x schoongemaakt,het zwembad was erg netjes en was super ook voor de kleinsten.

Verder waas de animatie helemaal top al zullen sommige mensen in de avond het muziek van de kinder disco niet waarderen, de medewerkers zijn ook erg vriendelijk en helpen waar ze kunnen

De ligging van de camping was erg gunstig ten opzichte van de oude stad van san marino (15 min rijden) en ook rimini was dichtbij afl zou ik iets verder rijden adviseren naar cesenatico een prachtig klein stadje met super mooie stranden en prachtige haven met historische boten in de vaart

Verder is het restaurant ook aan te bevelen,erg lekker en niet duur

Wij hebben genoten en kunnen deze camping zeker aanbevelen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Sigrid, receptionist, 2-10-2018

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u hier genoten heeft en ook bedankt voor de aanbeveling.

Misschien zien we u nog een keer hier.

Met vriendelijke groeten

Fantastisch en aan te raden aan iedereen

Familie Van Kleef,
5-8-2018

Optiek van een gezin met 2 jonge kinderen (3 en 6 jaar) en we hadden een safaritent gehuurd van touroperator. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Zwembad was leuk. Animatie was top. De kinderdisco s avonds was inderdaad laat zoals anderen eerder schrijven maar dat vind ik geen probleem. Mijn kinderen slapen elke dag uit. Tip van Sigrid om de life time event van San Marino mee te maken was top. Auto geparkeerd bij de parkeerplaats bij de gondel en dan de gondel gepakt naar San Marino. Kortom, een top camping! Enig minpunt is dat er geen alcohol wordt geschonken bij de kinderdisco. Aantal steden bezocht, o.a. San Leo, Riccione, Cesena en Bologna. Cesena was verrassend leuk. Café op Piazza del Popolo was aan te raden, met beelden van bekende Cesenaren aan de muur. Verder vaak naar het strand geweest in Riccione, lunchen op de straat San Martino. Zowel restaurant San Martino 58 als de fastfood verderop de straat waren bijzonder goed.

Sigrid, receptionist, 2-10-2018

Hartelijk bedankt voor de goede beoordeling. Het is altijd fijn te lezen dat gasten een leuke tijd bij ons hebben gehad. Het life Time event van San Marino is een hele speciale belevenis.

Misschien tot ziens!

Eenmalig

Jan,
12-7-2018

Rustige camping in juli nagenoeg leeg. Sanitair oke. Wat verouderd. Animatie slecht, 1 dame staat erbij als of ze snel naar huis wil. Het begint elke avond te laat. Minidisco om 20.50 is erg laat. Avond animatie was er niet, was het te rustig voor zeiden ze, alhoewel we er wel voor betalen. Zwembad mist glijbanen. Speeltuin ver lopen van de tenten. Tent was oke. Al met al prima maar geen 2e keer.

Sigrid, receptionist, 29-9-2018

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het spijt me dat het niet was wat u ervan verwachte. Ik zal de punten die u geschreven heeft, doorgeven aan de directie. Gelukkig heeft u toch nog een prima tijd bij ons gehad.

Met vriendelijke groeten

Fijne camping in stukje Italiaans buitenland.

Albert K.,
17-6-2018

Een paar opmerkingen, als kampeerder met caravan. Restaurant vonden wij van hoge kwaliteit en prettig geprijsd. Prachtig zwembad. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel, Nederlandstalige Friezin voorop. Van luidruchtige animatie geen last gehad, was er nog niet (laagseizoen :). Wel een avond van die discotheek verderop, maar geen overlast. Wil je trouwens echt rust in hoogseizoen, dan zijn weinig Italiaanse campings met animatie aan te raden. Altijd reuring in de tent (en daar hebben wij en onze kids nooit moeite mee gehad :). Dat hoort gewoon bij Bella Italia (dus ook San Marino). Op een terrassencamping moet je altijd klauteren, maar inmiddels wel weg verhard naar lager gelegen Safari Village, voor wie daar een tent boekt. Caravanners dienen wel rekening te houden met redelijk steile straten omhoog (schat tot 12%). Sanitair is wisselend. Nieuwere gebouw OK, rest met vraagtekens. Maar al met al prettige camping! Tip: Urbino!

Gereisd met partner in juni 2018
Sigrid, receptionist, 29-9-2018

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. U heeft het heel goed verwoord.

Ik hoop u nogmaals begroeten te kunnen.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping) in San Marino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.