Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping)

Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping)sterstersterster

7.2Goed

San Marino, San Marino, San Marino

7.2Goed

• 7.9Eetgelegenheden
  • 6.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze San Marino (Glamping) voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Wie van animatie en gezelligheid houdt, zit goed bij Centro Vacanze San Marino Camping. Hier is van ’s ochtends tot ’s avonds vermaak voor kinderen van verschillende leeftijden. In het restaurant is het eten van goede kwaliteit en prettig geprijsd. Het zwembad is mooi, maar kan druk zijn. De hoofdstad San Marino moet je echt eens gezien hebben.

212 reviews over Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping)

• 2019
    9Klaassens/De Rooy14-08-2019

Heerlijke 3 weken gehad op deze camping!

We hebben 3 weken een Safaritent van een touroperator (nummer 26) gehuurd. Eerder al een tent van Lodgeholidays op een camping in Umbrie gehuurd. Bevalt ontzettend goed. Zeer ruim, compleet ingericht en luxe. Ook op deze camping staan de tenten op een prachtige plek. We hadden heel veel ruimte voor de tent met een mooi uitzicht (we keken naar zee). De camping is mooi. Een goed zwembad met heerlijke ligweide. Een fantastisch restaurant met prima personeel en eten! Kortom: voor ons was het een geslaagde vakantie.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Sigrid, receptionist, 07-01-2020

Hartelijk bedankt voor de mooie review. Fijn dat jullie een geslaagde vakantie bij ons hebben gehad. Misschien kunnen we jullie nogmaals welkom heten op onze camping. Met vriendelijke groeten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Daan13-08-2019

Prima

Leuke,nette camping. Wcs prima. Mooi zwembad en prima restaurant. We waren vollop in hoogseizoen echter was de camping nog lang niet volgeboekt. Miste wel een bepaalde sfeer op de camping.

San Marino en de omgeving zijn prachtig. Genoeg te doen in de omgeving

• 8Staat v/h sanitair

Sigrid, receptionist, 07-01-2020

Hartelijk bedankt voor de review. Het is altijd prettig om te lezen dat onze gasten een fijn verblijf hebben gehad op onze camping. Met vriendelijke groeten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Maron13-08-2019

Helemaal super

Heerlijke vakantie gehad. Fijne rustige camping, lekker zwembad en vriendelijk personeel. Toiletgebouwen worden goed bijgehouden, nooit rijen en altijd wc-papier. Boven aan de berg ligt het nieuwste toiletgebouw, de andere zijn ook helemaal prima! Wil je een hele dag aan het zwembad vertoeven zorg dan dat je optijd op de dag een bedje scoort, er zijn zon en schaduwplekken! We hebben stukken gehad met de auto en het personeel bij de receptie heeft ons goed geholpen en de garage gebeld (waar onze Wegenwacht lakte aan goede hulp). De dagen zonder auto hebben we heerlijk aan het zwembad gelegen en met de bus naar San Marino en Rimini gekund, super! Verder is het campingwinkeltje erg klein maar de supermarkt in het dorp is op minder dan een km. Restaurant op de camping is ook prima met vriendelijk personeel, in het hoogseizoen even reserveren, maar je kan ook alles meenemen voor take-away. Kortom een aanrader!

Sigrid, receptionist, 07-01-2020

Hartelijk bedankt voor de review. Fijn dat jullie een heerlijke vakantie bij ons hebben gehad. Pech met de auto in het buitenland is altijd vervelend, daarom helpen we graag. Met vriendelijke groeten

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Bos01-08-2019

Een prima familiecamping in een geweldige omgeving

Een camping op een heuvel, waarbij onze safaritent helemaal onderaan de heuvel stond. Dus we hebben onze beenspieren goed kunnen trainen. Het zwembad is overzichtelijk en niet groot. Zwembadregels zijn strikt dat is jammer, maar gezien de grootte van het zwembad en het aantal gasten wel begrijpelijk. Animatieteam niet veel gezien. De periode dat wij er zijn geweest werden de toiletgebouwen goed bijgehouden. Het gebouw dicht bij het zwembad is heel mooi, beneden bij de safaritenten een minder modern toiletgebouw. De safaritent was helemaal top! Als iets ontbrak of stuk was werd dit direct verholpen, helemaal goed. Het personeel in het restaurant, het winkeltje, de klusjesmannen zijn vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is heel mooi en genoeg te doen of te bezoeken. Kortom: een prima familiecamping in een geweldige omgeving met vriendelijk personeel.

Sigrid, receptionist, 07-01-2020

Hartelijk bedankt voor de fijne review. Het is plezierig te lezen dat onze gasten een fijne vakantie bij ons verbracht hebben. Met vriendelijke groeten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Marije31-01-2019

Heerlijke ontspannen vakantie

Gezellige camping, leuke (Nederlandstalige) animatie. Naast het zwembad een prima eetgelegenheid met heerlijke pizza’s. Nadeel van het zwembad: het wordt ook door de locals gebruikt en is dus erg druk in het weekend met hele Italiaanse families. De oude stad is te ver weg om lopend te bereiken, maar met een kort ritje naar de kabelbaan ben je er al. Kortom, twee heerlijke weken gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 3saskia muller31-01-2019

compleet beroerde vakantie

hele beroerde vakantie gehad. wij hadden een bungalow gehuurd van touroperator. we hebben nog nooit zo'n slechte ervaring gehad.we kwamen aan en kregen de meest afgelegen plek die er was. mensen die over jouw stukje moeten lopen om bij de trap te komen. alleen maar blaadjes en rotzooi op de grond. geen beloofd uitzicht omdat er niks aan werd onderhouden. laaghangende takken overbegroeide bosjes. de tent zelf was ook erg. overal zat schimmel. kuilen in de vloer. niet schoongemaakt. en een incomplete inventaris. na ons beklag te hebben gedaan kregen we een nieuwe koelkast en kwam de schoonmaker in de tent. geen nieuwe inventaris, zodat we ons moesten behelpen. de eigenaar van de camping vertelde ons dat er niks aan de tent te doen was want het was gewoon een oude tent. dit terwijl er tenten in overvloed leeg stonden, maar dat mocht niet. het waren oude tenten van touroperator die wij hadden. de camping zelf was vies en goor en gevaarlijk

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2018
    8Fam Bijlsma08-09-2018

Fantastisch!!!

Prima Camping alles wat nodig is voor een ontspannen vakantie is aanwezig. Ook een prima uitvalbasis voor een bezoek aan Bologna of Rimini of Siena. Goed restaurant aan de Camping niets mis mee.

• 9Staat v/h sanitair

Sigrid, receptionist, 02-10-2018

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u een ontspannen vakantie bij ons heeft gehad. Misschien tot de volgende keer. Met vriendelijke groeten

Gereisd met vrienden in september 2018

• 6Jet05-09-2018

Prima camping als je van animatie houdt

Wij waren 1400 km gereden naar deze camping en zijn er na drie dagen vertrokken. Wat een afschuwelijke herrie. De animatie begint om 9u en is tot 23u luid aanwezig. Het was zelfs op onze kampeerplek te horen. Wel moet gezegd dat ze zeer coulant waren en wij mochten vertrekken zonder bijbetaling. We zijn erg netjes te woord gestaan. Ook waren we dom, want in onderstaande reviews is veel over deze animatie te lezen. Dat hadden we beter kunnen inschatten. De hygiene in het bovenste toiletgebouw was beneden de maat. In de drie dagen dat we er waren heb ik niet gezien dat het schoon werd gemaakt. (Bep. viezigheden bleven op de grond liggen). De nieuwere lagere toiletgebouwen leken wel schoon en daar ging ik dus maar heen. Ik denk dat deze camping met name inzet op de verhuuraccommodaties. De glamping-tenten zien er prachtig uit. San Marino was mooi, zeer de moeite waard en de kust was ook heerlijk. Daar vonden we een andere camping.

• 3Staat v/h sanitair

Sigrid, receptionist, 02-10-2018

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. De animatie is heel slecht in te schatten voor ons. U heeft het als teveel ervaren, er zijn ook mensen die het gevoel hadden dat ze te weinig aanwezig waren. Wat betreft het schoonhouden van de toiletten, daar zal met de schoonmaakploeg gepraat worden. In het hoogeseizoen worden alle toiletgebouwen 3 x per dag schoongemaakt. Dat is hun opdracht. We hechten veel belang aan het schoonhouden van de toiletten. Toch fijn dat u naderhand een voor u prettige camping heeft gevonden. Met vriendelijke groeten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Sandra27-08-2018

anders dan gedacht

Dit was niet helemaal het type camping wat we zochten. De tent van de touroperator was prachtig. Deze lag op een mooi punt op de camping. Wel was er wat verkeerslawaai van een weg die langs de camping loopt. De faciliteiten van de camping zijn prima, behalve het zwembad in het weekend. We zijn geschrokken van de hoeveelheid mensen in en naast het zwembad. Voor de kinderen was er best het e.e.a. te doen op de camping. Toch voelden ze zich niet aangetrokken tot de animatie, op voetballen na. Rond de camping is genoeg te doen. Een dag naar het strand in Cervia was heerlijk en een dag klimmen in het Adventure Parc is ook zeker een aanrader. Het oude centrum van San Marino is prachtig, wel jammer dat het een aaneenschakeling van toeristenwinkeltjes is.

• 6Eetgelegenheden

Sigrid, receptionist, 02-10-2018

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat het niet was wat u verwacht had. We hopen dat u toch een prettige vakantie heeft gehad. Met vrendelijke groeten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 3Fam. Vos22-08-2018

Wat een gedateerde en waardeloze camping

Een kleine opsomming: • De camping is in alle opzichten gedateerd • Faciliteiten zijn karig of stuk. • Het zwembad is extreem druk terwijl de camping voor een groot deel leeg stond. Dit komt door het grote aandeel dagjesmensen uit de omgeving. Het gevolg is dat het zwembad overvol is en er geen ligbedjes meer vrij zijn en wij op de grond moeten liggen. Ook je spullen zijn daardoor niet veilig want vreemden komen en gaan op het zwembad en de camping zelf. • De regels in het zwembad zijn buitengewoon streng. Er mag niet gesprongen of gedoken worden, er mag niet met een bal gespeeld worden, luchtbedje is niet toegestaan, zonder badmuts wordt je het water uitgestuurd, etc. Dit is voor kinderen dus absoluut niet aantrekkelijk en past niet bij het principe van een familiecamping, laat staan een glamping (zo pretendeert Villatent) • De muziek van zowel de badmeesters zelf als van de animatie gaat non-stop de gehele dag door. • Het zwembad gaa

• 1Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Sigrid, receptionist, 02-10-2018

Hartelijk bedankt voor de beoordeling. Het spijt me dat het u absoluut niet bevallen is op onze camping. Een paar kleine opmerkingen over de opsomming: Elk jaar worden er dingen vernieuwd of opgeknapt op de camping, alles tegelijk is niet mogelijk. De regels van het zwembad zijn veiligheidsvoorschriften waaraan de badmeesters zich moeten houden. Het klopt dat het zwembad op een bepaald moment overvol was, daarop hebben we de intree van mensen uit de omgeving gestopt. Met vriendelijke groeten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

ACSI Eurocampings

31 tips over Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping)

• M. Budding, 16-10-2013

Probeer San Marino een beetje vroeg te bezoeken, 's middags komen er busladingen mensen. De 3 toren zijn zeer de moeite waard om te beklimmen! Vermijd het vampiermuseum...is echt de moeite (en geld) niet waard.

• Jan Duitman, 16-09-2013

San Leo is leuk stadje - de moeite waard. Kust tussen Rimini en Ancona fraai

• Ferdi, 05-08-2013

Ristorante La Fratta in San Marino is denk ik wel het culinaire hoogstandje van San Marino. Waanzinnig leuk gezellige en openstaande bediening! Toen een van de heren van de bediening zag dat ik het koud had kwam hij zelfs een opgewarmd lambourgini vest brengen. Hoe leuk is dat?! Wat een top service bij Ristorante La Fratta! Let wel op! het is niet goedkoop! wij waren met 2p 160 kwijt, wel een top avond gehad! Een mooi pretpark is Mirabilandia! een aanrader als je van spektakel houd.

12 vragen over Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping)

• Eric, 14-08-2016

Levensonderhoud?

Wat zijn de kosten van, Boodschappen? Bier op een terras/camping Uit eten?

Alvast bedankt!

• 2016, 14-03-2016

Tieners

Leuke camping maar geldt dit ook voor tieners (11, 12 en 14 jaar oud)?

• Fred en Mieke, 15-02-2016

Op de bonnefooi

We willen hier half juni 2016 een dag of 4 heen met de vouwwagen, is reserveren een must of valt het mee met de drukte. aankomst op een vrijdag

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig