Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping)

Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping)
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze San Marino (Glamping) voor je op een rij gezet:

174 reviews over Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping) in het Nederlands

fantastisch

Marco Talsma, 12-4-2018

Leuke camping met een zeer goed en betaalbaar restaurant Wel een camping waarvoor je conditie moet hebben omdat het er erg steil kan zijn. Openbar vervoer is heel erg betaalbaar

Prima voor de basic kampeerder.

Pleijhuis, 12-1-2018

Kleine knusse camping. Wel terrasachtig dus niet geschikt voor kleine kinderen met fietsjes/stepjes. Restaurant erg leuk, vriendelijke mensen en het eten erg goed. Zwembad klein maar groot genoeg voor de camping. Handdoekje leggen wel aan te raden ☺️ Pasjes voor zwembad vind ik lastig, om de haverklap zijn die dingen weg als je ze nodig hebt. Badmuts kopen op de camping, prima dingen die je de hele vakantie kan gebruiken. Simpel zwart en niet te strak op je hoofd.

Huuraccomodaties simpel en niet schoon bij aankomst. Maar na een klacht prima opgelost.

Helaas een eind weg van het strand van Rimini, waar vervolgens geen parkeerplaats te vinden is! Hou daar rekening mee.

SAN Marino stad is leuk, oud en authentiek. De grote belastingvrije shoppingmalls die overal groot aangeschreven staan zijn vergane glorie! Neem de moeite er maar niet voor.

Leuke vakantie gehad, maar zeker niet weer.

Zo jammer die harde muziek...

De J, 30-9-2017

Fijne overzichtelijke camping met een heerlijk restaurant en schoon sanitair. Op steenworp afstand van San Marino winkeltje en een mooi zwembad. Wel veel San Marinesen die hier ook gebruik van maken. Broodjes 's ochtends waren duur.

Wij hadden een 6 persoons stacaravan gehuurd die was werkelijk keurig schoon en er lagen zelfs zeepjes en handdoekjes bij aankomst. Bedden zijn prima. Douche meestal óf heet óf ijskoud.

Wat je wel moet weten als je naar deze camping gaat is dat de muziek van het animatieteam 's avonds echt ontzettend hard staat. Écht héél hard! De minidisco startte pas om 20.45 en de animatie duurde tot ca. 23 uur! Heb je net de kinderen op bed en kan je lekker buiten zitten en dan heb je dit... Voor ons een reden om niet terug te gaan want het was echt erg hard, we konden elkaar haast niet verstaan. Daarbij komt dat iedere donderdagavond een discotheek in de buurt een groot (buiten)feest heeft dus ook dan veel luide muziek. Animatieteam zelf overigens heel passief.

Sigrid, receptionist, 9-10-2017

Hartelijk bedankt voor uw review. We hebben inderdaad aan het animatieteam moeten doorgeven dat ze de muziek zachter moeten zetten. Wat betreft het feest verderop, we hebben na de eerste avond met hun gebeld en gevraagd of het iets zachter kan. We hadden zelf het gevoel of het feest naast de deur was. Dit kwam helaas ook omdat de lichte wind onze kant op stond.

Genoten!

Nicolet, 11-9-2017

Een heerlijke camping, mooi zwembad, goed restaurant, goede sanitair, mooie speelplekken. Heerlijk met een bus vanaf de camping naar San Marino. De animatie was leuk, op de plek geen last van overlast hiervan.
Sigrid, receptionist, 9-10-2017

Hartelijk bedankt voor de review. Met de bus is het inderdaad handig om naar de oude stad te reizen. Hij vertrekt direct voor de receptie.

Het zal ons een plezier zijn u nogmaals begroeten te kunnen.

Wederom heerlijke vakantie gehad

Mariska, 28-8-2017

Voor 2e jaar op rij met onze zoon op deze camping in een houten chalet/studio van de camping gezeten. Wederom super genoten. Alleen was dit jaar het animatieteam wel zeer matig t.o.v. Vorig jaar. Ook onze zoon van 7 was er niet enthousiast over. Vorig jaar zeer vaak savonds na de kinderdisco blijven zitten, dit jaar niet. Verder in de buurt genoeg te doen, oude stad San Marino, San Leo (tip, minder toeristisch dan San marino, maar wel heel mooi), rimini en het strand bij rimini, winkelcentrum le befane in Rimini. Restaurant perfecte prijs/kwaliteit. Top vakantie weer gehad, wie weet komen we nog wel weer een keer langs.
Sigrid, receptionist, 9-10-2017

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat jullie wederom een fijne vakantie hebben gehad bij ons. Dit jaar was inderdaad de animatie niet zoals vorig jaar. Vorig jaar hadden we een hele goede animatieleider, helass kon hij dit jaar niet. Hopelijk vinden we volgend jaar weer een goede animatieleider.

prachtig plekje!

Angela Rogger, 28-8-2017

Samen met mijn vriend een bungalowtent geboekt. De tent vinden wij prima, alles zit erop en eraan. Wel zijn de tenten al wat ouder, maar deze worden goed onderhouden. Het sanitair is wellicht verouderd, maar er wordt vier keer per dag schoongemaakt.

Het animatieteam was dit jaar helaas erg slecht. De meiden waren ongeïnteresseerd, betrokken de kinderen weinig tot niet en leken niet erg enthousiast. (Vorig jaar was het animatieteam wel top! Ik verwacht dat het komend jaar beter zal zijn qua samenstelling, aangezien ik meer klachten heb gehoord en de camping deze serieus neemt.)

Daarnaast is het mogelijk om bij de camping te eten, er zit een restaurant tegen de camping aan. De pizza's zijn zeker een aanrader, maar er staan ook nog andere gerechten op het menu voor wie eens wat anders wil.

Ten slotte staat deze camping in een prachtige omgeving. Er is veel te doen en er zijn leuke bezienswaardigheden: San Marino, San Leo en Rimini is daarnaast ook vlakbij. Genoeg te beleven!

Sigrid, receptionist, 9-10-2017

Hartelijk bedankt voor de review. De animatie was dit jaar inderdaad niet zoals vorig jaar. De animatieleider van vorig jaar kon helaas di jaar niet, wat vreselijk jammer was. We hopen dat we voor volgend jaar weer een goede animatieleider kunnen vinden.

Redelijk

Diana, 24-8-2017

Dit jaar met het gezin op deze camping geweest. Met een camper. Animatie is aanwezig op de camping spreekt Engels en Italiaans. De activiteiten bestaan uit drie keer per dag een disco bij het zwembad en sochtends/ eind van de middag is er een mogelijkheid voor kinderen om te kleuren aan een tafeltje. Als je contact maakt met het animatieteam spreken ze wel vriendelijke terug. Echter stralen ze voor de rest niet zoveel uit. Eerder vermoeiheid. Staanplaatsen zijn met grind. En vaak met een afgrond. Minder geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Bij de kampeerplaatsen in de laantjes is ook geen klein speeltuintje waar de kinderen even uit de voeten kunnen. Activiteiten voor oudere kinderen zijn er niet echt. Toiletgroep word vier keer per dag schoon gemaakt is wel verouderd en er is geen handzeep beschikbaar voor het handen wassen. Ligging is style je kunt niet u fietsen op de camping tenzij je een getrainde wielrenner bent. We hadden meer verwacht van deze camping
Sigrid, receptionist, 7-10-2017
Hartelijk bedankt voor uw review. Het spijt me dat de camping niet was wat u ervan verwacht had. Ik neem aan dat het op elke terassencamping moeilijk is om te fietsen.Misschien heeft u onze speelplaats niet gezien. Achter het zwembad is een speelplaats voor grotere kinderen en een speelplaats voor kleine kinderen.De animatie was deze zomer inderdaad niet zoals vorig jaar. Een goede animatieleider ontbrak. Met vriendelijke groeten

Mooie camping

Caroline, 21-8-2017

De camping ligt op een heuvel en de plekken bieden veel ruimte. Dat is in Italië uitzonderlijk. Wij hadden wel een extra grote plek gereserveerd. Bij het zwembad een heerlijke ligweide onder de bomen. Onze zoon van 15 had leuk contact met andere tieners uit Nederland en Italië. Vriendelijk personeel dat erg hulpvaardig is. Wel heb je altijd de auto nodig om in de buurt iets te ondernemen. We komen graag nog eens terug als het minder warm is om de omgeving verder te ontdekken!
Sigrid, receptionist, 7-10-2017

Hartelijk bedankt voor de review. Onze staanplaatsen large zijn inderdaad ruime plaatsen. Er is wel een busverbinding naar het oude centrum van San Marino, maar als je andere plaatsen wilt bezoeken is het inderdaad handig een auto te hebben. Deze zomer was extreem warm om de omgeving te verkennen. Het zal ons een plezier zijn jullie nogmaals begroeten te kunnen.

Top locatie in San Marino

Hans Edens, 5-8-2017

Wij zaten in stacaravan van de camping! Leuk om niet tussen alle Nederlanders te staan die via touroperator boeken! Mooie veranda en van alle gemakken voorzien. Zeer goede prijs kwaliteit! Restaurant op camping zeer goed. San Marino historico in 10 minuten aan te rijden. Tip! Hoogste Restaurant met panoramaview!!! Minder was de plek van de stacaravan. Naast de disco die overigens wel om 23.00 uur ten einde is. Zwembad zeer druk en vreemd opgezet met hekwerk om zwembad en aparte zonneweide. Bij drukte geen bedje. En de muziek die hele dag aan staat, niet nodig. Camping zeer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen en overzichtelijk. Wij gingen iedere dag naar het strand van Miremare. Heerlijk en prima te doen in 20 minuten. Winkelcentra dichtbij. Eindconclusie: topweek gehad, zo, zee, strand & San Marino.
Sigrid, receptionist, 6-10-2017
Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn dat jullie een topweek hebben gehad hier op de camping. Het hekwerk om het zwembad is ons opgelegd door de staat. Daar konden we helaas niets aan veranderen. Met vriendelijke groeten

Terrasvormige camping, met (naar Italiaanse norm) zeer ruime plaatsen, met voldoende schaduw en privacy. 10A elektriciteit, twee sanitaire gebouwen met elk 3 toiletten en drie douches per geslacht. Ook mogelijkheid tot wassen en drogen (3.5€). Eén sanitair is wat moderner, maar beiden doen dienst en worden regelmatig gepoetst. Er is wc-papier aanwezig. Douches zijn niet betalend, en ook onbeperkt in gebruik.

Aan de receptie spreekt men Engels, en er is zelfs een Nederlandse receptioniste (werken wel in twee shiften).

Camping heeft een klein winkeltje waar brood en het elementaire kan gekocht worden (wel sluitingstijd tussen de middag).

Zwembad heeft apart ondiep gedeelte voor kleine kindjes. Er is in de zomer animatie voor de kinderen (ook 's avonds met toneel of muziekoptreden).

Qua sport is er een tennisveld, voetbalterrein, volleybal terrein, petanqueveld. Verder ook een klein dierenverblijf met enkele boerderijdieren.

Restaurant is van hoge kwaliteit en best betaalbaar. Er komen vele lokale inwoners van San Marino eten, wat toch een goed teken is. Men kan er ook lunchen.

Camping heeft sinds vorig jaar "safari lodges", die in het hoogseizoen volgeboekt waren dit jaar. Ook tenten van touroperatot en blokhutten die gehuurd kunnen worden.

Met de bus kan je voor 2€ heen en terug naar het oude San Marino. Bus stopt aan de camping.

Op 100m van de camping is een Doe-het-zelf winkel. Grote supermarkt (Conad in Azurro shoppingcenter) is op 4-5 km (en daar hebben ze echt alles wat je nodig hebt), of Titancoop in de andere richting (iets kleiner, maar ook ruim aanbod). Kleine superette is op 500m van de camping, dus voor de mensen die moeilijk vervoer kunnen regelen, is dat ook een optie.

Over vervoer gesproken, wie geen wielerbenen heeft, kan de fiets beter thuis laten, of op het rek laten staan. De streek is erg heuvelachtig. Enkel wc en douche staan waterpas :-)

Ziekenhuis is op een kleine kilometer van de camping, maar tracht daar weg te blijven.

Meeste bezoekers van de camping blijven enkele dagen staan, en trekken dan verder Italië in. Tijdens hoogseizoen komen wel meer Nederlanders tot daar gereden. Maar algemeen gesteld is het een heel divers publiek.

Wij hebben daar 3 jaar op rij een groepsvakantie van 14 dagen begeleid, en hebben geen enkele negatieve opmerking.

Zeker doen dus!

Sigrid, receptionist, 6-10-2017

Hoi Ann en Luc, bedankt voor de mooie review. Heb er niets op aan te merken, het is precies zo beschreven als het is. We zullen jullie zeker missen volgend jaar. We wensen jullie het allerbeste voor de toekomst.

Met vriendelijke groeten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping) in San Marino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping) scoort een 8.13 uit 10 op basis van 197 reviews.