Géén boekingskosten
/San Marino/San Marino/San Marino/Campings San Marino/Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping)

Centro Vacanze San Marino (Glamping)

San MarinoSan MarinoSan Marino

We hebben de beste aanbieders voor Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping) voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 215 reviews

• 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Wie van animatie en gezelligheid houdt, zit goed bij Centro Vacanze San Marino Camping. Hier is van ’s ochtends tot ’s avonds vermaak voor kinderen van verschillende leeftijden. In het restaurant is het eten van goede kwaliteit en prettig geprijsd. Het zwembad is mooi, maar kan druk zijn. De hoofdstad San Marino moet je echt eens gezien hebben.

215 Reviews over Centro Vacanze San Marino (Glamping)

• 8Fam van Twillert02-09-2022

Fijne vakantie gehad

Heerlijke vakantie gehad. We hadden een retro stacaravan gehuurd van de camping zelf. Deze was niet helemaal in goede staat, scheuren en kraken. Maar de koelkast en airco waren top. Helaas was de inventarisatie niet compleet. Maar dat was voor ons geen probleem. Enige nadeel was dat er geen koffiezetapparaat was.

De omgeving is prachtig. Zoveel moois te zien. Supermarkt is niet echt vlakbij. De supermarkt op de camping noemen wij geen winkel. Je kam wat hoognodige dingen kopen. Maar wel heel duur. Restaurant op de camping is top. Als ze van buitenaf komen eten is het wel erg druk.l, en kan je lang moeten wachten. Reserveren is wel handig.

Wij vonden het jammer dat er geen animatie in de avonden waren. Echt een terassen camping, waardoor je weinig contact had of kon maken. Steil en geen trappen. Onze jongens (12 &15) gingen elke avond om 21 uur voetballen met elkaar.

Zwembad ziet er mooi uit.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Fam Peters12-08-2022

Mooie camping

Heerlijke camping met grote plekken. Het sanitair is aan de oude kant, maar heel schoon en de douches zijn heerlijk! Het zwembad is mooi groot met bedjes, lekker af koelend. De prijs is echt niet normaal laag, al helemaal in vergelijking met de Italiaanse prijzen. De bus stop voor de camping is ideaal! Het enige nadeel aan deze camping is dat een grote supermarkt ver lopen is heuvel op en dat er om 10.00 een wake-up call is over de hele camping met het programma van de animatie en het lied van de camping. Kortom, wij zullen zeker terugkomen als wij in de buurt zijn.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Miriam Schothorst05-06-2022

Prachtige schone camping!!

Schone camping, mooie plaatsen voor tent, camper of caravan. Het ontvangst is keurig. Er is een winkeltje (wel wat duur) en een prachtig zwembad. de bus naar de stad stopt voor de camping. En als de bus niet rijdt dan mag je met het busje van de camper mee rijden. €5,00 p.p. De nacht heerlijk rustig! Absolute aanrader.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Frank30-08-2021

Prima camping

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Het was warm maar mochten een plekje uitzoeken en die zijn er genoeg met schaduw, wel Italiaans klein. Hoewel er ook grotere plekken zijn. (mits beschikbaar) Bij de receptie spreekt men dr talen en er is zelfs af en toe een Nederlandse mevrouw, heel handig en ze weten alles van de omgeving. Superhandig is de bus naar San Marino stad voor 2 euro heen en weer. Het zwembad is heerlijk met genoeg bedjes maar op de weekenddagen zijn er ook lokale mensen dus wees dan snel. De hoogteverschillen zijn pittig als je wilt fietsen of wandelen. Boodschappen doen is dan ook met de auto. Het restaurant is prima, kan alleen de drukte nog niet aan nadat 'alles' weer kan na corona. Waar hier overigens heel relaxed (en dat vinden wij fijn) mee wordt omgegaan. Geen covid stress hierzo. Sanitair is in orde en netjes wel wat verouderd, heerlijke douchjes.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Fam de groot10-08-2021

Prima voor een nachtje

Mooie camping, sanitair prima, leuk zwembad met ligstoelen. Winkeltje gesloten, broodjesservice bij restaurant. Restaurant viel ontzettend tegen, eten niet echt smaakvol, onaardig personeel, pizza duurde een half uur, was wel gezegd, maar ons eten kwam al eerder en toen wij t op hadden kwam de pizza pas. Leuke camping voor een dagje om San Marino te bezoeken, verder niets te beleven. Fietsen in de omgeving niet mogelijk vanwege hoogte verschillen.

• 5Eetgelegenheden
  • 9Klaassens/De Rooy14-08-2019

Heerlijke 3 weken gehad op deze camping!

We hebben 3 weken een Safaritent van een touroperator (nummer 26) gehuurd. Eerder al een tent van Lodgeholidays op een camping in Umbrie gehuurd. Bevalt ontzettend goed. Zeer ruim, compleet ingericht en luxe. Ook op deze camping staan de tenten op een prachtige plek. We hadden heel veel ruimte voor de tent met een mooi uitzicht (we keken naar zee). De camping is mooi. Een goed zwembad met heerlijke ligweide. Een fantastisch restaurant met prima personeel en eten! Kortom: voor ons was het een geslaagde vakantie.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Sigrid, receptionist, 07-01-2020

Hartelijk bedankt voor de mooie review. Fijn dat jullie een geslaagde vakantie bij ons hebben gehad. Misschien kunnen we jullie nogmaals welkom heten op onze camping. Met vriendelijke groeten

• 8Daan13-08-2019

Prima

Leuke,nette camping. Wcs prima. Mooi zwembad en prima restaurant. We waren vollop in hoogseizoen echter was de camping nog lang niet volgeboekt. Miste wel een bepaalde sfeer op de camping.

San Marino en de omgeving zijn prachtig. Genoeg te doen in de omgeving

• 8Staat v/h sanitair

Sigrid, receptionist, 07-01-2020

Hartelijk bedankt voor de review. Het is altijd prettig om te lezen dat onze gasten een fijn verblijf hebben gehad op onze camping. Met vriendelijke groeten

• 8Maron13-08-2019

Helemaal super

Heerlijke vakantie gehad. Fijne rustige camping, lekker zwembad en vriendelijk personeel. Toiletgebouwen worden goed bijgehouden, nooit rijen en altijd wc-papier. Boven aan de berg ligt het nieuwste toiletgebouw, de andere zijn ook helemaal prima! Wil je een hele dag aan het zwembad vertoeven zorg dan dat je optijd op de dag een bedje scoort, er zijn zon en schaduwplekken! We hebben stukken gehad met de auto en het personeel bij de receptie heeft ons goed geholpen en de garage gebeld (waar onze Wegenwacht lakte aan goede hulp). De dagen zonder auto hebben we heerlijk aan het zwembad gelegen en met de bus naar San Marino en Rimini gekund, super! Verder is het campingwinkeltje erg klein maar de supermarkt in het dorp is op minder dan een km. Restaurant op de camping is ook prima met vriendelijk personeel, in het hoogseizoen even reserveren, maar je kan ook alles meenemen voor take-away. Kortom een aanrader!

Sigrid, receptionist, 07-01-2020

Hartelijk bedankt voor de review. Fijn dat jullie een heerlijke vakantie bij ons hebben gehad. Pech met de auto in het buitenland is altijd vervelend, daarom helpen we graag. Met vriendelijke groeten

• 8Bos01-08-2019

Een prima familiecamping in een geweldige omgeving

Een camping op een heuvel, waarbij onze safaritent helemaal onderaan de heuvel stond. Dus we hebben onze beenspieren goed kunnen trainen. Het zwembad is overzichtelijk en niet groot. Zwembadregels zijn strikt dat is jammer, maar gezien de grootte van het zwembad en het aantal gasten wel begrijpelijk. Animatieteam niet veel gezien. De periode dat wij er zijn geweest werden de toiletgebouwen goed bijgehouden. Het gebouw dicht bij het zwembad is heel mooi, beneden bij de safaritenten een minder modern toiletgebouw. De safaritent was helemaal top! Als iets ontbrak of stuk was werd dit direct verholpen, helemaal goed. Het personeel in het restaurant, het winkeltje, de klusjesmannen zijn vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is heel mooi en genoeg te doen of te bezoeken. Kortom: een prima familiecamping in een geweldige omgeving met vriendelijk personeel.

Sigrid, receptionist, 07-01-2020

Hartelijk bedankt voor de fijne review. Het is plezierig te lezen dat onze gasten een fijne vakantie bij ons verbracht hebben. Met vriendelijke groeten

• 7Marije31-01-2019

Heerlijke ontspannen vakantie

Gezellige camping, leuke (Nederlandstalige) animatie. Naast het zwembad een prima eetgelegenheid met heerlijke pizza’s. Nadeel van het zwembad: het wordt ook door de locals gebruikt en is dus erg druk in het weekend met hele Italiaanse families. De oude stad is te ver weg om lopend te bereiken, maar met een kort ritje naar de kabelbaan ben je er al. Kortom, twee heerlijke weken gehad.

Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar