Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping)

Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping)
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze San Marino (Glamping) voor je op een rij gezet:

201 reviews over Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping) in het Nederlands

Fantastisch en aan te raden aan iedereen

Familie Van Kleef
5-8-2018

Optiek van een gezin met 2 jonge kinderen (3 en 6 jaar) en we hadden een safaritent gehuurd van touroperator. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Zwembad was leuk. Animatie was top. De kinderdisco s avonds was inderdaad laat zoals anderen eerder schrijven maar dat vind ik geen probleem. Mijn kinderen slapen elke dag uit. Tip van Sigrid om de life time event van San Marino mee te maken was top. Auto geparkeerd bij de parkeerplaats bij de gondel en dan de gondel gepakt naar San Marino. Kortom, een top camping! Enig minpunt is dat er geen alcohol wordt geschonken bij de kinderdisco. Aantal steden bezocht, o.a. San Leo, Riccione, Cesena en Bologna. Cesena was verrassend leuk. Café op Piazza del Popolo was aan te raden, met beelden van bekende Cesenaren aan de muur. Verder vaak naar het strand geweest in Riccione, lunchen op de straat San Martino. Zowel restaurant San Martino 58 als de fastfood verderop de straat waren bijzonder goed.

Eenmalig

Jan
12-7-2018

Rustige camping in juli nagenoeg leeg. Sanitair oke. Wat verouderd. Animatie slecht, 1 dame staat erbij als of ze snel naar huis wil. Het begint elke avond te laat. Minidisco om 20.50 is erg laat. Avond animatie was er niet, was het te rustig voor zeiden ze, alhoewel we er wel voor betalen. Zwembad mist glijbanen. Speeltuin ver lopen van de tenten. Tent was oke. Al met al prima maar geen 2e keer.

Fijne camping in stukje Italiaans buitenland.

Albert K.
17-6-2018

Een paar opmerkingen, als kampeerder met caravan. Restaurant vonden wij van hoge kwaliteit en prettig geprijsd. Prachtig zwembad. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel, Nederlandstalige Friezin voorop. Van luidruchtige animatie geen last gehad, was er nog niet (laagseizoen :). Wel een avond van die discotheek verderop, maar geen overlast. Wil je trouwens echt rust in hoogseizoen, dan zijn weinig Italiaanse campings met animatie aan te raden. Altijd reuring in de tent (en daar hebben wij en onze kids nooit moeite mee gehad :). Dat hoort gewoon bij Bella Italia (dus ook San Marino). Op een terrassencamping moet je altijd klauteren, maar inmiddels wel weg verhard naar lager gelegen Safari Village, voor wie daar een tent boekt. Caravanners dienen wel rekening te houden met redelijk steile straten omhoog (schat tot 12%). Sanitair is wisselend. Nieuwere gebouw OK, rest met vraagtekens. Maar al met al prettige camping! Tip: Urbino!

fantastisch

Marco Talsma
12-4-2018

Leuke camping met een zeer goed en betaalbaar restaurant Wel een camping waarvoor je conditie moet hebben omdat het er erg steil kan zijn. Openbar vervoer is heel erg betaalbaar

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad in San Marino. De kinderen hebben het er nu (2018) nog steeds over! Ik was in eerste instantie angstig voor het hoogteverschil en de hellingen qua rijden, maar na een solo ritje naar San Marino was dat klaar. Verblijf op de camping was top! Pluspuntjes: het zwembad, restaurant op de camping, Nederlands (zelfs een beetje Fries) kunnen spreken bij de receptie (wat voor de kinderen heel apart was), sanitair was netjes (het blijft een camping, mensen), heerlijk weer gehad, we zijn naar het pretpark in de buurt geweest (2 dagen zelfs), paar keer naar het strand van Rimini, zelfs 2 daagjes Rome meegepakt. Al met al was het een prachtige vakantie. We wilden bijna niet meer weg! Minpuntjes: disco 's avonds ging te lang door, met als gevolg kinderen die niet wilden slapen, animatieteam was niet bijzonder, wat missende/kapotte items bij de tent (na melding opgelost).

We komen graag weer eens terug!

Prima voor de basic kampeerder.

Pleijhuis
12-1-2018

Kleine knusse camping. Wel terrasachtig dus niet geschikt voor kleine kinderen met fietsjes/stepjes. Restaurant erg leuk, vriendelijke mensen en het eten erg goed. Zwembad klein maar groot genoeg voor de camping. Handdoekje leggen wel aan te raden ☺️ Pasjes voor zwembad vind ik lastig, om de haverklap zijn die dingen weg als je ze nodig hebt. Badmuts kopen op de camping, prima dingen die je de hele vakantie kan gebruiken. Simpel zwart en niet te strak op je hoofd.

Huuraccomodaties simpel en niet schoon bij aankomst. Maar na een klacht prima opgelost.

Helaas een eind weg van het strand van Rimini, waar vervolgens geen parkeerplaats te vinden is! Hou daar rekening mee.

SAN Marino stad is leuk, oud en authentiek. De grote belastingvrije shoppingmalls die overal groot aangeschreven staan zijn vergane glorie! Neem de moeite er maar niet voor.

Leuke vakantie gehad, maar zeker niet weer.

Carino

Sandra
6-1-2018

Campeggio ben organizzato ci faremo un salto anche in altre occasioni ma il pacchetto per capodanno non mi ha soddisfatto molto.

La gita a san marino centro benissimo ma le cene no i tavoli erano scomodi per non parlare della cena del contadino..

Molto buona l'organizzazione, gradite le gite,

giovanni grassi
4-1-2018

molto brava la guida di Ravenna sia per il timbro di voce che per la preparazione e si è organizzata molto bene con le ricetrasmittenti.

La guida di San Marino non era attrezzata e parlava piano, dopo la terza fila dubito che ci sia chi sia riuscito ad ascoltare. piacevoli le escursioni sopratutto anche il buffett in cantina. Buoni i menù delle due cene ed anche abbondanti. Il 31 la ns tavola era olto sacrificata come logistica, si doveva mangiare tenedo un braccio penzoloni e un commensale aveva un minimo spazio solo per il piatto.

Forse è mancato un po' di coinvolgimento per creare più allegria geenrale forse deriva anche dal momento storico di inceertezza economica.

Ero già stato in passato e quella volta c'era stata più allegria a tavola..

mancano dei supporti nei bagni poichè in inverno c'è più roìba da appendere, non è possibile inserire una panca nelle docce come punto di appoggio?

Ultimo dell’anno

Massimo
4-1-2018

Piazzole per camper comode, campeggio ideale per tutta la famiglia con parco giochi e una fattoria con diversi animali. Ottima pulizia anche dei servizi igienici, personale cordiale e molto gentile. Ho mangiato molto bene con prodotti locali. Struttura valida specialmente per l’estate, munito di piscina e vari percorsi da fare a piedi o in bici dato che si estende su di un bel territorio con tanti alberi e completamente avvolto dalla natura.

Zo jammer die harde muziek...

De J
30-9-2017

Fijne overzichtelijke camping met een heerlijk restaurant en schoon sanitair. Op steenworp afstand van San Marino winkeltje en een mooi zwembad. Wel veel San Marinesen die hier ook gebruik van maken. Broodjes 's ochtends waren duur.

Wij hadden een 6 persoons stacaravan gehuurd die was werkelijk keurig schoon en er lagen zelfs zeepjes en handdoekjes bij aankomst. Bedden zijn prima. Douche meestal óf heet óf ijskoud.

Wat je wel moet weten als je naar deze camping gaat is dat de muziek van het animatieteam 's avonds echt ontzettend hard staat. Écht héél hard! De minidisco startte pas om 20.45 en de animatie duurde tot ca. 23 uur! Heb je net de kinderen op bed en kan je lekker buiten zitten en dan heb je dit... Voor ons een reden om niet terug te gaan want het was echt erg hard, we konden elkaar haast niet verstaan. Daarbij komt dat iedere donderdagavond een discotheek in de buurt een groot (buiten)feest heeft dus ook dan veel luide muziek. Animatieteam zelf overigens heel passief.

Sigrid, receptionist, 9-10-2017

Hartelijk bedankt voor uw review. We hebben inderdaad aan het animatieteam moeten doorgeven dat ze de muziek zachter moeten zetten. Wat betreft het feest verderop, we hebben na de eerste avond met hun gebeld en gevraagd of het iets zachter kan. We hadden zelf het gevoel of het feest naast de deur was. Dit kwam helaas ook omdat de lichte wind onze kant op stond.

Met vriendelijke groeten

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping) in San Marino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Centro Vacanze San Marino (Glamping) scoort een 8.09 uit 10 op basis van 201 reviews.