Reviews over San Marino

Prachtig plekje

Minke Dijkstra
    6-8-2017

Hoog op de berg gelegen dorp met fijne straatjes om doorheen te slenteren. Helaas maken winkeltjes veel misbruik van zgn belastingvoordeeltjes.

Meerdere bezienswaardigheden te zien , en mocht je slecht ter been zijn of hekel hebben tegen bergopwaarts lopen; er is ook een klein treintje die je vanaf parkeerterrein omhooggevallen brengt.

San Marino heeft ook zijn eigen wijn. Dit is tevens een heerlijke aanrader om een flesje lekker goedkoop mee te nemen vanuit een local supermarkt.

Tevens kun je natuurlijk ook terecht op een van de vele terrasjes voor een lekker bakkie koffie of wijntje.

Neem in ieder geval echt tijd voor dit uitstapje.

Oude San Marino is erg toeristisch

Luc
    1-8-2017

Door het failliet van de luchthaven van Rimini vliegen er enkel nog Russische vliegtuigen naar daar, met de nodige toeristen in het oude San Marino. Hier tref je de nodige merkwinkels aan, naast de souvenirwinkels en de winkels met airsoft materiaal.

Met een museumkaart bezoek je staatsmuseum, de twee torens, en het parlement, alsook de Fransciscanerkerk. Dit is wel de moeite om te doen (voor 9€ een koopje).

Veelzijdig, heerlijk en ontspannend

Marcel
    7-1-2017

San Marino stad is erg leuk okt ebezoeken super gave,locatie op de berg en je kunt er lekker eten.

Verder kun je vanuit San Marino prima uitstapjes richting dorpen in Italië maken. Urbino,Padua, Rimini. Ook wijnproeven en klimmen in het klimbos vonden we erg leuk in San Marino.

We,hebben eigenlijk geen minpunten. Weer was,heerlijk eten ook. En ook de mensen zijn ook vriendelijk. Toffe vakantie.

prachtige middeleeuwse stad met smalle straatjes

rustig en panoramisch uitzicht
    7-1-2017

Mooie stad met vele uitzichtspunten vanaf diverse forten.

Minpunt: teveel souvenirswinkels en winkels met sieraden, geweren en parfums.

Erg leuk stadje!

olgavanwitzenburg
    14-8-2015

Erg leuk stadje om te bezoeken. Mooi uitzichtpunt en genoeg te doen en te zien.

Helaas sluiten de winkels om 19.30 uur

leuke restaurantjes en winkeltjes.

San Marino scoort een 8,3 uit 10, op basis van 84 reviews