Appartement The Cottage Club Windwarside

Appartement The Cottage Club Windwarside

8.7Fantastisch

Saba, Saba, Saba

Op vakantie geweest naar The Cottage Club Windwarside?

8.7Fantastisch

• 8.3Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

3 reviews over Appartement The Cottage Club Windwarside

• 8Diana14-05-2014

Een verblijf met uitzicht op Saba!

Normaal ben ik heel erg van de hostels en andere goedkopere overnachtingsplaatsen. Saba het weinig mogelijkheden op dat gebied, vandaar dat we voor een duurdere plek gingen ($140 pn). Maar daar heb je wel wat voor. Je hebt echt een huisje met een keuken en een slaap/woonkamer, een badkamer en een groot balkon. Het is echt heel ruim en de 2 tweepersoonsbedden zijn ruim genoeg als je met zijn vieren bent. Er is ook een zwembad met ligstoelen en een fantastisch uitzicht. In de huisjes is geen wifi, maar wel bij de receptie, mocht deze dicht zijn, dan kun je op de veranda gebruik maken van de wifi. Het ontbijt is exclusief, maar je kunt bij de receptie wel zoveel thee en koffie halen als je wilt. Er is een fan in de kamer voor als het te warm is, maar in november was het daar niet warm genoeg voor (24 graden 's nachts). Daarnaast waait het veel, waardoor het niet te warm is. Ook prettig, geen muggen!

Gereisd met partner in november 2013

• 9Arnold30-10-2009

Gastvrij onthaasten!

Te gast zijn in De Cottage Club is te gast zijn bij Patrick & Sophie! Een mooie huisje (Cottage) met weids uitzicht over zowel Saba als de zee, een warm welkom door Patrick & Sophie, een heerlijk ontbijtje indien gewenst, een mooi zwembad, ofwel wat wil je nog meer.

De gastheer en gastvrouw regelen alles om het je naar de zin te maken, het uitzicht is fantastisch (Cottage 6), huisje is prima, zwembad ruim, en Saba klein maar gezellig. Het bovenstaande klinkt als een commercial en dat is het ook: als je naar Saba gaat en je wilt gastvrijheid in optima forma, dan is de Cottage Club een heerlijke plaats om te logeren! Men heeft uitstekende contacten met duikscholen en kennis van de trails (wandelen) om je van goed advies te voorzien voor je activiteiten.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9koen10-06-2009

Prachtig uitzicht

The Cottage Club is een terrein met 2-1 kap appartementen met prachtig uitzicht over Mount Scenery en de Caribische Zee. De appartementen zijn prima ingericht met een keukenblok, 2 2-persoonsbedden, een zitbank, tafel, douche en wc. Het appartement bestaat uit 1 kamer en is daardoor minder geschikt voor 2 stellen. Vanaf het balkon heb je een geweldig uitzicht, de vogels fluiten, een heerlijke plek om een boek te lezen. Voor kleine kinderen minder geschikt, eigenlijk is Saba voor kleine kinderen sowieso niet ideaal.

Gereisd met vrienden in juni 2009

1 tip over Appartement The Cottage Club Windwarside

• Diana, 14-05-2014

Ga duiken! Saba heeft veel mooie koraalbedden die ook nog eens ondiep liggen (tussen de 10 en 15 meter), waardoor je echt het idee hebt dat je in een aquarium zit en er ook nog eens lang kunt blijven.

0 vragen over Appartement The Cottage Club Windwarside

Appartement info