Reviews over accommodaties in Saba

Super uitzicht en goede service

Albert van der Woude
    8-5-2015

Wij hebben 4 dagen overnacht bij El Momo.

We waren hier voor ons werk.

Voor mensen die van luxe houden en slecht ter been zijn is het niets, echter voor iedereen die van een super mooi uitzicht houdt, van leuke knusse huisjes en een groot terras, een lekker zwembad, een gezellge ontbijtruimte met uitzicht op zee en een gezellige aardige gastvrije eigenaar. Hij kookt een keer per week, dan ontmoet je de andere gasten. Dit was erg gezellig wij zaten met mensen uit America, Frankrijk, Italie en Canada aan tafel......super toch. Ook de wifi ontvangt is heel goed. Ik kom graag een keer terug.

Prachtig kleinschalig complex

Wim
    28-9-2014

Heerlijk hotel op prachtige eiland Saba. Vriendelijke en gastvrije eigenaren doen hun best om je thuis te laten voelen. Wij hebben ons prima vermaakt