Reviews over accommodaties in Saba

Prachtig en relaxt

John S,
    3-12-2017

Dit is een prachtig hotel op het mooiste eiland van Nederland, Saba. Vanuit je kamer kijk je uit over de Caribische zee.

Je wordt uiterst vriendelijk welkom geheten en heb je van te voren gereserveerd, dan ligt een persoonlijke welkomstboodschap op je kamer klaar. Saba is gastvrij en dat zul je in Juliana’s zeker merken. Ik verbleef er vanwege werk, maar het voelde bijna als vakantie.

Het heeft een leuke bar in de tuin naast het zwembad en een prima restaurant en ontbijtruimte. Tsja en als de koning en de koningin er eten, waarom jij dan niet?

Prachtig gelegen tegen de berg

Leo van der Ham,
    7-3-2017

luxe kamer incl jacuzzi met uitzicht over het eiland.

Heel klein eiland maar een aanrader voor een paar nachten van dit bijzondere stukje Nederland te genieten.

Niet echt geschikt voor minder validen.

Super uitzicht en goede service

Albert van der Woude,
    8-5-2015

Wij hebben 4 dagen overnacht bij El Momo.

We waren hier voor ons werk.

Voor mensen die van luxe houden en slecht ter been zijn is het niets, echter voor iedereen die van een super mooi uitzicht houdt, van leuke knusse huisjes en een groot terras, een lekker zwembad, een gezellge ontbijtruimte met uitzicht op zee en een gezellige aardige gastvrije eigenaar. Hij kookt een keer per week, dan ontmoet je de andere gasten. Dit was erg gezellig wij zaten met mensen uit America, Frankrijk, Italie en Canada aan tafel......super toch. Ook de wifi ontvangt is heel goed. Ik kom graag een keer terug.

Prachtig kleinschalig complex

Wim,
    28-9-2014

Heerlijk hotel op prachtige eiland Saba. Vriendelijke en gastvrije eigenaren doen hun best om je thuis te laten voelen. Wij hebben ons prima vermaakt

Een verblijf met uitzicht op Saba!

Diana,
    14-5-2014

Normaal ben ik heel erg van de hostels en andere goedkopere overnachtingsplaatsen. Saba het weinig mogelijkheden op dat gebied, vandaar dat we voor een duurdere plek gingen ($140 pn). Maar daar heb je wel wat voor. Je hebt echt een huisje met een keuken en een slaap/woonkamer, een badkamer en een groot balkon. Het is echt heel ruim en de 2 tweepersoonsbedden zijn ruim genoeg als je met zijn vieren bent. Er is ook een zwembad met ligstoelen en een fantastisch uitzicht. In de huisjes is geen wifi, maar wel bij de receptie, mocht deze dicht zijn, dan kun je op de veranda gebruik maken van de wifi. Het ontbijt is exclusief, maar je kunt bij de receptie wel zoveel thee en koffie halen als je wilt.

Er is een fan in de kamer voor als het te warm is, maar in november was het daar niet warm genoeg voor (24 graden 's nachts). Daarnaast waait het veel, waardoor het niet te warm is. Ook prettig, geen muggen!