Hotel Kigali Serena

Hotel Kigali Serena

We hebben een aantal aanbieders voor Kigali Serena voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kigali Serena in het Nederlands

Schitterend gelegen hotel

Gerrit
2-1-2011

In januari 1998 heb ik dit hotel bezocht met kennissen voor een week. Prachtige kamers en de bediening van het personeel is optimaal. Het ontbijt is goed te noemen naar Europese begrippen. Alleen toen wij bij het zwembad lagen een een ijsje voor vier personen bestelden was de prijs toen nog in Hollandse guldens omgerekend 48 gulden, een heel bedrag voor vier ijsjes. Het hotel lag op een heuvel en had een prachtig uitzicht over de stad Kigali.

Gereisd Met vrienden in Thu Jan 01 1998 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kigali Serena in Kigali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kigali Serena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.