Rwanda

Reviews over accommodaties in Rwanda

Prima hotel, goede prijs/kwaliteitverhouding

Eveline,
    6-8-2014

Muhabura in Musanze is een prima hotel voor zowel toeristen als zakenreizigers en locals. Dian Fossey was hier ook te gast. Op het gezellige terras maak je makkelijk contact met de andere gasten. Het personeel is aardig en professioneel. De prijs/kwaliteitverhouding is prima. Voor een redelijke prijs heb je hier prima onderdak. De kamers zijn schoon, aanrader is om de appartementen/suites vooraan te nemen, meer ruimte voor een iets hogere prijs. Als je niet voor super-de-luxe gaat is dit een heel goed adres.

Gereisd met partner in juli 2014

Goede keuze in Kigali!

CKAK,
    20-4-2013

Ik heb hier drie nachten geslapen in augustus 2012. Goede ligging, goed eten, ontzettend schoon en héél luxe. Hele goede keuze in Kigali.

Gereisd alleenreizend in augustus 2012

Prima!

CKAK,
    13-9-2012

Ik heb 2 nachten geslapen bij Hotel Ibis Butare. De kamers zijn prima. Het is schoon, en is een muskietennet aanwezig en het bed ligt lekker. De kamers bestaan uit een woonkamer en een aparte slaapkamer (2 persoonsbed). Daarnaast een badkamer (met bad) en een aparte wc.

Het personeel is vriendelijk en zowel diner als ontbijt zijn uitgebreid en kwalitatief goed.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Authentiek, goede prijs/kwaliteit, karakter

gertjan,
    28-8-2011

Eerste hotel in Ruhengeri (tegenwoordig Musanze) dat nog authentiek (koloniaal) karakter heeft. Net buiten stads centrum. Goede plek om te vertrekken naar de Montain gorilla's (n a een ontbijt om 5 uur)

Kamer zijn er in ouderwets, gerenoveerd en nieuwe kamers/appartementen. Van 40 tot 60 dollar incl ontbijt en belasting.

Restaurant is goed met lekkere (westerse) maaltijden. Het duurt even maar dan heb je ook alles goed (door/)gekookt en smaakvol. Bar met terras is uniek en sfeervol. Heerlijk om te zitten en met andere teoristen of locals te praten/bekijken!

Receptie geeft goede info over mogelijkheden. Zeer vriendelijk.

Aanrader als je sfeer prefereert boven een gelikt glimmend on-afrikaans bijzet-tafeltje bv.

Gereisd met partner in augustus 2011

prachtig hotel

ruud,
    25-6-2011

prachtig hotel met mooi terras restaurant en leuke pool bar

Gereisd zakelijk in juni 2011