Reviews over Suzdal

Rustig hotel met veel mogelijkheden.

Andrew,
    4-9-2009

Dit hotel is populair bij Russen die in een landelijke omgeving willen ontspannen van de hectiek van Moskou. Daartoe biedt het hotel genoeg mogelijkheden. Op de eerste plaats kan dat in een ‘banya’; een typisch Russisch stoombad waarbij je jezelf pijnigt door met een bosje berkenblad te slaan. Rondom een sierwater staan enkele hutten waar dit soort rituelen kan worden ervaren. Andere spa-behandelingen zijn ook mogelijk. Verder is de overdekte schaatsbaan van het hotel toch wel uniek. Naast genoemde hutten bestaat het complex uit een hoofdgebouw met daarin de receptie en restaurant, plus een apart gebouw met de hotelkamers. Het is geen grootschalig hotel. De kamers zijn keurig, in landelijke stijl; dus veel hout. Aangenaam is de vloerverwarming. Het ligt rustig, aan de rand van Suzdal. Maar net te ver om het stadje te voet aan te lopen. Echter een taxi is hier zo geregeld en kost weinig.

Suzdal scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews