Hotel Sky

HotelKleine hotelsWeer vandaag11°5°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sky voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sky in het Nederlands

Met oudere kinderen

Hotelkamer is netjes en schoon. de eerste keer vraag je je af waar je terecht komt, maar de hostel verdiepingen zijn modern, en van gratis wifi voorzien. Vanaf het balkon kan je alle stalen daken overzien. De straat van het hostel loopt van het Nevsyprospect naar het oude paardentramgebouw, naast de Bloedkerk.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt wordt je aangeboden in het hotel aan de overzijde van de straat.

heel netjes hostel

Patty
18-3-2012

De ingang is wat achteraf, je moet eerst een poort door, komt dan op een soort binnenplaatsje, gaat dan een lelijk oud pand binnen, neemt de lift naar boven en gelukkig ziet het er daar compleet anders uit! Alles in het hostel is heel schoon, modern en netjes. Ik had een eigen kamer met twee eenpersoonsbedden, een kast, bureau, prullenbak. Zag er heel goed uit! Gratis internet in hostel. Kleine gemeenschappelijke ruimte waar je koud of warm water kunt pakken. Twee douches en één toilet per geslacht. Enige nadeel misschien dat het geen afgesloten douchecabines waren, maar er alleen een plastic douchegordijn voor hangt. Ook geen plek om je kleding op te hangen. Maar wel heel schoon!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sky in St. Petersburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.