Hotel Rocco Forte Astoria

Hotel Rocco Forte Astoria

9Fenomenaal

Rusland, Rusland, St. Petersburg

Op vakantie geweest naar Rocco Forte Astoria?

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Rocco Forte Astoria voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

7 reviews over Hotel Rocco Forte Astoria

• 9Bart27-10-2013

Goed hotel

Prachtig hotel , juist de Kempinski is beter op het vlak van ontbijt . Kamers met 2 TV's, salon, bed, badkamers in marmer en verwarmde vloer

internet is wel meestal betalend, soms geeft men 1 uur gratis wel een beetje afstandelijk hotel maar klasse, veel bekenden die ginds geweest zijn, van lenin, over madonna tot Blair of Depardieu , noem maar op, er staan 100 tal namen naast de lift , Bush, Minogue etc , Putin

Het restaurant heeft ook russsiche gerechten en die zijn goed en niet te duur, Pelmini, Beef Stroganoff, Blinis etc , Borsch maar er was niet zoveel volk toen ik er was (3x) zodat de sfeer wat ontbrak maar soit

Conclusie: tophotel, staat in boek leading hotels of de world ; ontbijt is niet op zelfde niveau Kempinski of JW Marriott waar de keuze toch nog ruimer is

Alleen gereisd in oktober 2013

• 9Wim Leuven10-04-2007

Verlengd paasweekend doorgebracht in dit luxe hotel. Genoten van het aangeboden pakket dat nog prijzig was maar toch ook wel veel inhield. Iedereen deed zijn best het ons naar wens te maken, toch was niet alles vlekkeloos, maar we hebben ons nergens aan geërgerd. De ligging is gewoon perfect, alles is op wandelafstand. Het hotel weerspiegelt goed het grootse van de stad zelf. Het avondeten was gewoon, het ontbijt is uitstekend, de afternoon tea super. Het hotel is prijzig, misschien iets te prijzig voor zijn niveau, maar toch een mooie ervaring.

Gereisd met partner in april 2007

• 9catherine04-12-2005

Prachtig hotel, goede ligging. De kamers zijn bijzonder smaakvol ingericht met mooie materialen. Het restaurant is mooi, met heerlijk eten en een desert"buffet".

Gereisd in december 2005

• 9daniëlle17-03-2004

Wij hebben onze honeymoon gevierd in st Petersburg. De sfeer in het Astoria is sjiek, mag ook wel voor de prijzen. Wij waren er in december. Sfeervol, met kerstsfeer (ondanks dat men bij vertrek had verteld dat er geen kerstsfeer zou zijn), sneeuw en prachtig bevroren grachten. Tja, het hotel was luxe, 's avonds de bedden opengelegd, druiven en een fles wijn bij aankomst en chocolaatjes. Ontbijt met kaviaar en zalm. Minpuntje was dat een groot deel van het personeel geen engels (of duits) spreekt, alhoewel je dat wel weer een extra "russisch" gevoel geeft.

Gereisd in maart 2004

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages