Hotel Radisson Blu Royal St. Petersburg ****

Hotel Radisson Blu Royal St. Petersburg ****

Hotel Radisson Blu Royal St. Petersburg
8,8

Weer vandaag-4°-6°

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Royal St. Petersburg voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Radisson Blu Royal St. Petersburg in het Nederlands

Aanrader in St.Petersburg

Familie met een 4 jarige kind + baby, 28-6-2009

In het centrum, mooie kamers, alles schoon, perfecte ontbijt buffet. Het was echt plezier om daar te blijven.

Van 3 mei t/m 7 mei 2007 heb ik met mijn moeder in dit prachtige hotel gelogeerd.

Grote voordelen:

- een prima ontbijtbuffet

- vriendelijk en behulpzaam personeel

- redelijke hotelprijzen

- men spreekt er over het algemeen goed Engels

- en midden in het centrum; kortom een aanrader

Prima zakenhotel zoals je dat altijd kan verwachten van het Radisson Sas. Vriendelijke service, wat voor Russen nog al eens een moeilijke eigenschap is. Personeel goed in Engels en erg behulpzaam in alle mogelijke wensen en vragen. Tevens een goeie bewaking in en om het hotel. Ook gebruik van de Audi van het hotel is erg prettig, zo weet je altijd waar je aan toe bent en dus geen lastige onderhandelingen met de lokale chaufeur. Uitstekend ontbijtbuffet, wat zelfs na een week verblijf nog steeds niet verveeld.

Echt 'n Radisson SAS hotel als we gewend zijn in andere steden van Europa. Service heel vriendelijk. Mooi restaurant voor diner en ontbijt. Ze hebben ook kamers die geen ramen hebben op de straat of achterkant. Soort "binnenhut" op 'n cruise schip, dus niet echt frisse lucht.

Duur in de zomer.

In dit hotel ben ik zakelijk een aantal maal geweest

Edwin Bijlsma, 4-3-2006

In dit hotel ben ik zakelijk een aantal maal geweest. Voor de toerist lijkt het mij een relatief duur hotel. De beveiliging is scherp (bewaking bij ingang, buiten het hotel, en in de lounge / toegang naar restaurant /kamers). Prima service, goede menukaart, alhoewel je hier niet hoeft te zijn voor echt goede traditionele Russische gerechten. Daarvoor naar andere restaurants. In het algemeen een redelijk mooi en prima hotel, met bijbehorend prijskaartje.

Dit hotel ligt ideaal in het winkelcentrum

rkupper, 28-9-2005

Dit hotel ligt ideaal in het winkelcentrum. Ook niet ver van de Hermitage (je kan elke tramlijn pakken).

Alleen met zo'n centrale ligging heb je wel giga files voor de deur.

Ruime kamers, goed ingericht, zeer uitgebreid buffet ontbijt waarbij je zelf verse jus kan persen. Bij het inchecken krijg je een glas champagne. Telefoneren binnen St. Petersburg is gratis (heb ik ergens gelezen). Als je in het hotel belt dan worden de kosten wel doorberekend, een beetje vreemd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Royal St. Petersburg in St. Petersburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Royal St. Petersburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu Royal St. Petersburg scoort een 8.83 uit 10 op basis van 6 reviews.