Hotel Oktiabrskaya

Rusland, Rusland, St. Petersburg

7.9Goed

9 reviews over Hotel Oktiabrskaya

• 7Nala28-08-2017

Praktisch en goede prijs-kwaliteit verhouding

Grootschalig hotel, veel mensen, verouderde kamers, maar prima uitvalbasis voor het maken van dagtrips naar het vele mooie dat St. Petersburg te bieden heeft. Groot ontbijt-, lunch en dinerbuffet. Fijn voor enkele keren, ook niet duur, maar dan ben je aan wat anders toe. Uiteindelijk een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8Nala12-02-2017

Goede ligging, hotel is wel groot en drukbezet.

De ligging is prima, goede uitvalbasis voor dagtrips. Service is goed, het ontbijt is lekker uitgebreid, evenals de lunch en het diner en dat voor weinig geld. De kamers zijn groot, wel wat gedateerd. Aan de voorkant kan het wat lawaaiig zijn. Het is een groot en drukbezet hotel. Ik hou zelf meer van kleinschalig en persoonlijk, maar dit hotel zat bij de groepsreis in en dat was prima te doen voor het doel waar we voor waren: stedentrip St. Petersburg. Na een drukke dag vol indrukken duik je toch je bed in.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8cp.kottelaar14-02-2012

goed en centraal gelegen

zeer centraal gelegen. ruime kamers. misschien niet zo modern maar wel schoon.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9P.sohngen27-01-2012

Zeer geschikt hotel voor toeristen.

Midden in het centrum, tegenover het treinstation (trein naar moskou). Bezienswaardigheden, winkels en restaurants op loopafstand. Pinapparaat en informatieboekjes in de lobby van het hotel.

Alleen gereisd in januari 2012

• 8corrie14-05-2011

goed centraal liggend hotel

4 nachten in dit hotel verbleven. Prima kamer, goede badkamer. Wij zaten aan de achterkant en dus geen last van al het verkeer. Het eten was niet denderend maar ja de russische keuken is niet mijn keuken. Uitgebreid ontbijt maar brood bakken kunnen de russen niet. Wij vonden het een prima hotel. Hebben genoten van het prachtige St. Petersburg

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Iwan12-12-2006

Was hier vorig jaar met orkest voor optredens. Uitstekend en luxe hotel midden in het centrum, direct aan de beroemde Nevski Prospect. Veel eetgelegenheden in directe omgeving. Uiterst uitgebreid ontbijt. Muzikantentip: bezoek de begraafplaats waar onder ander Moussorgski, Borodin en Tsjaikovski begraven liggen. Bezoek ook de Hermitage! Veiligheidstip: let op straat zeer goed op je spullen, zelfs bij extra waakzaamheid werd een collega van zijn fototoestel gerold.

Gereisd met vrienden in juni 2005

• 8Hr. en Mev. C. Henze13-04-2006

Een groot hotel. Wij logeerden in een gerenoveerd deel aan een drukke straat. Dubbele ramen waren daarom wel nodig. Goede verzorging schone kamers. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Jammer dat zo weinig personeel engels spreekt. Veel eetgelegenheden in de directe omgeving. Wij hebben het uitstekend naar ons zin gehad.

Gereisd in april 2006

• 0Jan B.18-06-2003

Aan het eind van de Nevsky Prospekt ( de 4,5 km lange hoofd winkelstraat) vlakbij het station van de trein naar Moskou (300 meter). Moderne gerenoveerde kamers met satelliet TV, goede badkamer met fohn, koelkast op de kamer (leeg). Eenvoudige , beetje kale eetzalen. Uitgebreid ontbijt. Veilige buurt. voorzijde is lawaaierig vanwege tram. Dus dubbele ramen dicht houden. Zomers: witte nachten in St. P'burg (het wordt dan pas om 01.30 uur donker en je hebt simpele gordijnen. kantoor van Intourust aanwezig.

Gereisd in juni 2003

Hotel Oktiabrskaya info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart