Hotel Okhtinskaya

4 reviews over Hotel Okhtinskaya in het Nederlands

Slechte service

Pleuni Timmermans
14-8-2013

Prima kamers, minder ontbijt, ver van het centrum en geweldig dat ze een shuttle bus hebben, jammer dat deze maar vier keer per dag gaat. Personeel spreekt niet allemaal Engels en was verre van gastvrij en behulpzaam.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk stadshotel

Tommy
22-9-2011

Leuk hotel, groots opgezet (sovjetgevoel) aan de Neva. Uitzicht op het Smolnyklootser en de rivier. Inmiddels zal het uiticht zijn uitgebreid met de toren van Gazprom die in aanbouw was toen ik StPetersburg bezocht. Dichtbij metrostation en supermarktje.

Tip: steek de weg over en drink een borrel/biertje met de locals aan de kade van de rivier

Gereisd Met vrienden in mei 2007

Gewoon slecht hotel (1993-1996)

Roel
28-8-2011

Het hotel ligt aan de Nevski rivier en heeft goede verbinding met het centrum. Wij verbleven gedurende 1993-1996 een 7-tal keren in dit hotel. Destijds één van de betere hotels, maar naar westerse maatstaven gewoon slecht wat kamers, dienstverlening en eten betreft. Wellicht is daar in latere jaren verbetering in gekomen.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 1993 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel eenvoudig hotel

bart
29-9-2010

Hotel werd op moment van bezoek gerenoveerd (restaurant). Kamers erg gedateerd, maar voor enkele nachten acceptabel. +/- 5 km vanaf het centrum geklegen direct aan de Neva rivier. Centrum niet aanloopbaar. Bussen enkele blokken verder voor enkelee centen. Omgeven door triest uitziende flats, enkele kleine winkeltjes nabij. Stad is fantastisch.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Overige servicesDokter, Geldautomaat, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Okhtinskaya in St. Petersburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Okhtinskaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.