Petrozavodsk

We hebben een aantal aanbieders voor Petrozavodsk voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Petrozavodsk voor je op een rij gezet:

Reviews over Petrozavodsk

The best thing in town (voorlopig).

Andrew,
    26-8-2009

Een hoog aangeschreven hotel in Petrozavodsk op een centrale plek in de stad; halverwege het station en de boulevard aan het meer. Omdat gelijkwaardige concurrentie ontbrak (inmiddels wordt er wel een nieuw hotel gebouwd), kon het hotel zich permitteren niet met de tijd mee te gaan. De wet van de remmende voorsprong. Voor een westerling zal het hotel op sommige elementen als oudbollig overkomen. De eetzaal, alias feestzaal, is daarvan een fraai voorbeeld. Je merkt dat je hier wat verder verwijderd bent van de moderne wereld. Over de kamers valt weinig op te merken. Die voldoen goed. Helaas was het douchegordijn gekrompen in de wasmachine dus dat wordt al snel een waterballet. Bij de receptie wordt minimaal Engels gesproken. Eindoordeel: voorlopig ‘the best thing in town’.

Gereisd met partner in augustus 2009

Mooi hotel, op de hoek van de hoofdstraat

Lelieveld,
    3-9-2007

Mooi hotel, op de hoek van de hoofdstraat. Kamers en sanitair zagen er wat minder chique uit. Engelstalig personeel.

Gereisd met vrienden in september 2007
Petrozavodsk scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews