Hotel Central Nizhny Novgorod

Weer vandaag1°-5°
Hotel Central Nizhny Novgorod

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Central Nizhny Novgorod voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Central Nizhny Novgorod in het Nederlands

2008

3 jaar geleden was het nog oud maar ze waren het aan het opknappen. diverse kamers ware al naar europese standart. ik denk dat het nu ook wel een totaal van een 8 verdient. de omgeving is fantasties 10 minuten lopen of 5 minuten met de bus en je zit op de hoofd straat bij gorgy park

het uit gangs leven is bijna niet vol te houden( erg gezelig daar)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Central Nizhny Novgorod in Nizhniy Novgorod, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Central Nizhny Novgorod zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.