Hotel Xitrovka

HotelWeer vandaag26°20°
Hotel Xitrovka

We hebben een aantal aanbieders voor Xitrovka voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Xitrovka in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

Hotel Xitrovka (Hitrovka) is een prettig hotel voor een kort verblijf in Moskou centrum. Zoals veel hotels in Moskou is de prijsklasse tamelijk hoog voor hetgeen geboden wordt. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. kamers schoon en rustig. ontbijt Russisch: gebakken ei, pap, worsten en toast. De avond ervoor bestellen en exact op tijd komen om te voorkomen dat het koud wordt. Veel te zien in de directe omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Xitrovka in Moskou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Xitrovka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Xitrovka scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.