Appartement Tverskaya ***

Appartement Tverskaya ***

Appartement Tverskaya

Matig

Weer vandaag-8°-14°

We hebben een aantal aanbieders voor Tverskaya voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Tverskaya in het Nederlands

Oud appartement in hartje Moskou

DHG, 4-1-2010

Hier in december 2008 3 dagen verbleven, in verband met een bezoek aan Moskou. Het appartement is bijna niet te vinden, Russen moesten ons duidelijk maken waar het precies lag. Binnen in het gebouw ziet het er uit als een soort gevangenis. Er is geen receptie en de mensen in het appartement spreken geen engels, dus het is echt behelpen. De kamer is wel oke. Een koelkastrje op de kamer en een soort van afgesloten slaapkamer. Er is ook een slaapbank en een tv. Voor 4 personen was het niet duur, maar je krijgt dus ook weinig. Het grootste pluspunt is dat het appartement wel midden in het centrum ligt. Ik zou wanneer ik eventueel nog eens naar Moskou zou gaan een duurder hotel nemen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tverskaya in Moskou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tverskaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tverskaya scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.