Hotel Novotel Moscow Sheremetyevo Airport

Hotel Novotel Moscow Sheremetyevo Airport

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Moscow Sheremetyevo Airport voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Novotel Moscow Sheremetyevo Airport in het Nederlands

Echt zakenhotel

meneerdejong
4-2-2013

Niets van te zeggen. Duur! Kamers zijnprima, zeker de gerenoveerde kamers. Men is het atrium aan het verbouwen, dat is wat gedateerd. Ontbijt is uitstekend, avondeten was minder maar Misschien het verkeerde gericht gekozen. Collega's vertelde mij dat de Mexicaan niet prima is.

Gereisd Zakelijk in december 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Moscow Sheremetyevo Airport in Moskou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Moscow Sheremetyevo Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.