Hotel Le Royal Meridien National

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Le Royal Meridien National voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Le Royal Meridien National

• 9Iwan11-05-2012

nog steeds subliem

Ik was hier ook in 2007 (zie eerdere beoordeling). Hotel nog steeds subliem. Hoort nu niet meer bij Royal Meridien. Hotel heeft enorme grandeur en had vele beroemdheden te logeren. Service onovertroffen! Ja het is een duur hotel, maar dat zijn alle hotels in Moskou. Beter gelegen dan dit hotel kun je je niet wensen. Direct wanneer je incheckt bij de ontbijtruimte wordt je kamer gedaan. Dagelijks flesje water. Handdoeken van de best mogelijke en dikste kwaliteit. 's Avonds rond 18.00 2e ronde kamerschoonmaak: wederom schone handdoeken, sprei afhalen, weerbericht voor volgende dag op je kussen. Bovenste verdieping heeft zwembad (27 graden), bubellbad (36 graden) en sauna. Ook beautysalon, kapper en fitness. Bar is erg duur.

• 10reginald25-03-2011

excellent

Prachtig gelegen bij het Rode Plein en de Goem-winkelgalerij. Niet ver van het Bolchoitheater. Wat goed meevalt als je putje winter gaat. Uitstekende bediening, alles is er vernieuwd. Gangen hangen er vol met oude gasten, o.a. Lenin en Stalin, Churcill enz...wat een uniek sfeertje schept.

• 9Iwan07-05-2007

Een van de "Leading Hotels In The World". Won onlangs de prestigieuze titel "Beste 5-sterren-hotel van Moskou in 2006". Perfecte lokatie midden in het centrum: vanuit de ontbijtzaal kijk je op het Rode Plein en het Kremlin. Metrostation pal naast het hotel. Service onovertroffen: ik heb al heel wat hotels gezien, maar dit hotel blinkt uit in service. Iedere avond wordt de sprei van je bed verwijderd, alsmede lampjes en tv aangezet. Ontbijtbuffet erg goed. Kamer goed (ik had eenpersoonskamer)met verse bloemen. Dagelijks gratis flesje water op de kamer. Badslippers, badjas en zeer dikke handdoeken. Hotel is erg duur (zo'n 350 Euro), maar ik was op invitatie. Ook de bar (10 euro voor een glas bier) is erg aan de prijs. Het restaurant (niet gegeten) schijnt subliem te zijn.

Anders

• 9Maikel28-07-2006

Superhotel met een ideale ligging recht tegenover het Kremlin en het Rode Plein. Vriendelijk personeel, zeer schone kamers, prima ontbijt buffet. Enige minpunt is de belachelijk hoge prijs van dit hotel. Euro 400 p/p per nacht vind ik toch wel erg aan de prijs.

Anders

• 9Nico Heemelaar23-11-2005

Prachtig gelegen tegenover het Kremlin, mooie kamers, hotel heeft enorme grandeur.

1 tip over Hotel Le Royal Meridien National

• Iwan, 11-05-2012

Op zeer korte loopafstand van Rode Plein, Kremlin, Lubianka, Bolsjoi-theater, metrostation. Direct links om de hoek van het hotel zit een goede (en betaalbare!) Mexicaan.

0 vragen over Hotel Le Royal Meridien National

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages