8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Suschevsky voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Holiday Inn Suschevsky in het Nederlands

Goed en mooi hotel.

Philip
26-2-2013

Zeer mooi en net hotel. Engels sprekend personeel. Zeer schone en mooie kamers. Supermarkt lag tegenover het hotel, evenals het metrostation. Alles goed bereikbaar. Zeker een hotel om nog eens in te verblijven.

Gereisd Alleenreizend in Sat Feb 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed Hotel op goede lokatie

Eduard
28-3-2011

Hotel is prima,we hadden geboekt zonder ontbijt.Toen we aankwamen werd ons verteld dat ontbijt incl. was,dus verder maar niets gezegd hierover.Ontbijt is goed alleen niet zoveel keus in zoetigheden en het brood werd slecht bijgevuld.Wat je at was verder prima vers,lekker enzo...,als je voor het ontbijt moet betalen zou ik aanraden om in de supermarkt aan de overkant wat te scoren.Minibar alleen gebruiken om eigen drank in te stallen,aan de overkant zijn wat stalletjes waar je de drank voor een zesde van de prijs uit de minibar scoort.Je komt bij die stalletjes via een voetgangerstunnel vlakbij het hotel,er is daar ook een supermarkt.Daar pak je ook de metro naar de verschillende lokaties in Moskou (28 roebel per enkel rit +/- 70 eurocent) Om bij het Hotel te komen maak je een prijsafspraak op het vliegveld (vanaf Domodevo ongeveer 1500 roebel) is goed te doen ,taxi chauffeurs praten redelijk engels.

Gereisd Met partner in maart 2011

super

marinda_pinda_1
25-1-2011

van het weekend geweest, gelukkig kunnen ze Engels. En kamer heeft dubbele beraming, vanwege drukke wegen. Hierdoor geen last. Wel was het muf, omdat je moeilijk kon luchten. Goed eten!!! En makkelijk te vinden!

Gereisd Met partner in januari 2011

fantastisch , muslims kunnen rusland niet in

Maaikel
12-10-2010

moooooiiiiiiii , het is fantastisch daar , alles is perfect

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

prima voor een paar dagen

petersoswald
25-8-2010

Mooi uitzicht over de weg waar je moskou binnenkomt. We zaten hoog en je had uitzicht over de massadrukte op de wegen. Imponerend, je had hier verder geen last van. Hotel is echt een amerikaans concern, dus niks speciaals wel verder compleet. Vanuit hier moest je ong. 300 meter lopen naar metrostation. Om vervolgens een kwartier later in centrum te staan. Leuk verblijf, jammer dat het toen -26 graden was. Maar ja, had ook weer zijn charmes.

Gereisd Met partner in februari 2010

just for sleeping

marc loyson
15-4-2010

goed hotel voor bed en ontbijt vlotte verbindingen naar het centrum omgeving trestig

Gereisd Met vrienden in maart 2010

Goed hotel

Sharon Bell
7-4-2010

Het hotel ligt idd wat ver uit het centrum, maar je bent er met de metro in een kwartier, twintig minuten, wat op zich ook een attractie is. Er zit een klein supermarktje precies naast de deur, en er zit een grote supermarkt (2 verdiepingen) bij het metrostation, wat 5 minuutjes lopen is. Het hotel personeel is zeel behulpzaam. We hebben 2 keer een taxi genomen waarbij zij ons hebben geholpen. In eerste instantie komen ze met een dure zogenaamde ''fixed price'', maar als je duidelijk laat merken dat je dat echt niet wilt en het nog steeds veel te duur vind, dan bellen ze een goedkopere taxi voor je. Rode plein: 500 roebels (delen door veertig) en vliegveld Domodedovo 1200 roebels (ongeveer een uur in de taxi voor omgerekend 30 euro, mag je niet klagen dacht ik zo) terwijl dat de ''fixed price'' 2700 roebels was... Ontbijt in het hotel is niet aan te raden wegens de belachelijk hoge prijs. Meer dan twintig euro!!! Koop gewoon lekker verse broodjes in de supermarkt.

Gereisd Met partner in maart 2010

Prima hotel.

Jan Peter
25-2-2010

Prima hotel. Beetje te ver van centrum gelegen maar metro praktisch voor de deur. Nette ruime kamers. Supervriendelijke receptie. Ontbijt en andere extra's erg duur. Bewaking 24 uur.

Gereisd Met vrienden in februari 2010

Ruime nette kamers

Lonneke
3-2-2010

Afgelopen weekend in Moskou geweest. Kamer die wij hadden was ruim en netjes. Ook de badkamer zag er keurig uit. Bedden waren prima! Prima ligging ten opzichte van centrum wegens nabijgelegen metrostation. Ontbijten in de GOEM (in de stolovaja, restaurant op bovenste etage) is aan te raden: echt russisch, lekker, en niet duur. Ontbijt in hotel is m.i. te prijzig. Een volgende keer zou ik weer dit hotel boeken.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

1 van de betere Hotels in Moskou

Erik Hulshof
3-1-2010

Ik kom regelmatig in Moskou en het Hotel Holiday Inn Suschevsky is een van de betere Hotels in Moskou gelet op prijs/kwaliteit. Het ligt welliswaar wat buiten het "echte" centrum maar met de metro om de hoekl (2min lopen) ben je in 20min op het rode plein. Het Hotel ligt in het Noordelijke deel van Moskou en ligt daardoor gunstig tov de Luchthaven SVO. (~1uur met een taxi). Het Hotel is een paar jaar oud. Kamers hebben een goed formaat netjes ingericht en ondanks het vele verkeer buiten stil Kamers hebben airco maar de ramen kunnen ook (een stukje) open. De verdiepingen zijn alleen toegangkelijk met de hotel-"key" en dan ook alleen die verdieping die bij de "key"hoort. Ontbijtbuffet is prima maar prijzig zoals in alle Hotels. Dus als je een goede deal incl onbijt kunt krijgen boek die dan. Leuker is om te ontbijten in locale coffeeshops die je overal vindt. Dit is goedkopen en je bent meteen tussen de moskovieten, dat mis je in een Hotel natuurlijk

Gereisd Zakelijk in januari 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Suschevsky in Moskou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Suschevsky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.