Hotel Golden Apple Boutique

Hotel Golden Apple Boutique

7.9Goed

Rusland, Rusland, Moskou

Op vakantie geweest naar Golden Apple Boutique?

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Apple Boutique voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

7 reviews over Hotel Golden Apple Boutique

• 8dhaak29-11-2011

goed hotel om moskou te bezoeken

Het golden apple hotel is een goed hotel om moskou te bezoeken. Het ligt op circ 10-15 minuten van het kremlin af. In de naast gelegen straat zijn voldoende restaurants om lekker te eten. Wij hebben niet in het hotel gegeten om dat het daar duur was. Niet iedereen aan de receptie spreek vloeiend engels, maar indien ze je niet verstaan wordt er iemand bij geroepen die wel goed engels spreekt. service in het hotel is uitstekend want ze helpen je goed met alle formulieren die je nodig hebt voor een visum. Toen wij enkele kaarten wilden posten kregen wij gratis postzegels. Kamers zijn netjes, maar de badkamer is niet echt groot. Door de kleurstelling (vloer is geel) ziet het er een beetje vreemd uit. er was vrij weinig kastruimte op de kamer. Hotel is met een overstap te bereiken vanaf domodedovo airport met de aeroexpress en metro. Het hotle is ene stadshotel dus niet echt geschikt voor kinderen

Gereisd met partner in november 2011

• 9Anja08-10-2011

Zeer trendy hotel in centrum Moskou

Zeer mooi, origineel hotel in centrum Moskou. Goed ontbijtbuffet. Mooie kamers - bed redelijk hard.

Zakelijk gereisd in oktober 2011

• 8smet1722-03-2011

Mooi design hotel

Ligging was niet verkeerd, maar wel eindje lopen: 20 min. naar Rode Plein. Dit was geen probleem omdat het grote straten zijn met veel verkeer. Rustige buurt, gratis wifi (overigens in Moskou bijna overal in horeca goed geregeld), mooie badkamers met heerlijke vloerverwarming. Harde bedden maar nadat we er extra dekbedden op hadden gelegd viel het wel mee: maar geen 5 sterren bedden!! Eten en drinken is er erg duur maar voortreffelijk lekker. Receptie was zooitje: klopte totaal niets van rekening, kamers bleken WEL afgeboekt terwijl ze zeiden van niet, enz. Personeel was verder wel vriendelijk. Prijs kwaliteit is prima als je elders gaat eten.

Gereisd met vrienden in maart 2011

Hotel Golden Apple Boutique info