Hotel Baikalski Terema

Hotel Baikalski Terema

7.5Goed

Rusland, Rusland, Listvyanka

Op vakantie geweest naar Baikalski Terema?

7.5Goed

2 reviews over Hotel Baikalski Terema

• 8spikeysmum25-07-2014

Leuk hotel, nors personeel

Wij vonden het een heel leuk hotel, de kamer was prima. Alleen een rare handdouche die je in moest knijpen en die ook niet bleef hangen aan de muur.. Maar het meisje wat ons 's ochtends het ontbijt serveerde was ronduit nors en onvriendelijk. Op ons 'goedemorgen' kwam nooit een reactie. Er werd een kaartje waar het ontbijt in het Engels opstond op onze tafel gegooid en het meisje deed totaal geen poging om ons te verstaan. We moesten maar aanwijzen wat we wilden. Niet zo erg, maar de manier waarop ze dat deed........ Toen de laatste ochtend Russen in het hotel zaten kregen zij een buffet-ontbijt met van alles en nog wat. Het meisjes liep toen de benen onder haar kont uit om het hen naar de zin te maken. Wij wisten niet wat we zagen. Zo hadden wij haar nog niet gezien.

Gereisd in juni 2014

• 7tjitske_de_jong09-06-2012

UIt hout opgetrokken accommodatie

Hotel Baikalski Terema ligt op een paar minuutjes lopen van het Baikalmeer. Zeer rustig gelegen. Compleet uit hout opgetrokken, dat ziet er gezellig uit. Het lijkt meer dan het bij nadere beschouwing is., e.e.a. zou een onderhoudsbeurt kunnen gebruiken. Ruime kamers met balkon, waterkoker. Bereikbaar via tiental traptreden, er is geen lift. Harde spiralen in de matras steken bijna door de tijk heen. Badkamer met vloerverwarming, helaas in de onze veel schimmel op muur en badmat. Er is een restaurant bij, wij ontbeten er prima. Vriendelijk personeel. Wij verbleven er één nacht.

Gereisd met partner in april 2012

Hotel Baikalski Terema info