Hotel Amaks Safar Kazan

Weer vandaag1°-2°
Hotel Amaks Safar Kazan

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Amaks Safar Kazan voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar , TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesKrant, Handdoeken(service), Geldautomaat, Dokter, Autoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis , Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts