Reviews over Kazan

modern hotel even buiten het centrum van Kazan.

Elly
    22-4-2014

Hotel Bazilica is een modern trendy hotel voor een betaalbaar verblijf in de mooie stad Kazan. niet al te groot, goede service, rustige wijk.

Mooie centrale plek in Kazan

Maikel
    2-7-2010

De voorzijde van het Hotel ligt aan de zijde van het centrum en is auto vrij. Toen ik dus aankwam, aan de achterzijde, was dit even schrikken. Dit zag er niet zo mooi uit als op de foto's. Het hotel ziet er verder aan de voorzijden en van binnen mooi en goed uit. De standaard kamer waarin ik verbleef, zag er goed en schoon uit, helaas een beetje klein. Op de kamer is WIFI aanwezig, maar je betaald per MB, dus niet teveel downloaden. Volgens mij was het in de lobby gratis?! Ontbijt vond ik persoonlijk erg summier en dus weinig keus. Verder wel redelijk zwembad en sauna on site. De fitness on site is, voor een hotel, erg goed. Je kunt er dus erg goed uit de voeten, als je van een beetje fitnessen houdt. Er stonden ook een fiets en een loopband. Mijn algemene indruk is ok. Ik zou er de volgende keer ook zeker weer terug gaan, met name om dat de ligging erg centraal is en je bv zo naar het kremlin kunt wandelen. Verder vind ik de kamerprijs van rond de €95/nacht wel net iets te hoog...!?

Luxe en mooi hotel

Wiebe van Zwol
    21-5-2010

In het centrum, op loopafstand van het Kremlin en de grote Moskee. Luxueus en fraai. Van alle gemakken voorzien

Kazan scoort een 6,6 uit 10, op basis van 5 reviews