Camping Timulazu

3 reviews over Camping Timulazu in het Nederlands

Super

Margreet
17-10-2015

Aardige mensen, kamers zijn schoon ( wij zaten in een appartement) en alles is aanwezig. Als je erop uit wilt is het handig om een auto te hebben. De stad is vlakbij en met de auto ben je er dus zo. Er is een kinderboerderij op het terrein en het uitzicht is ook leuk :D.

Voor meer foto's, check de website.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

fantastich

ooginhetzeil
21-8-2015

Prima ligging , buitenkeuken en afwasgelegenheid ,2 douches en 2 wc's voor dames en ook 2 douches en wc's + urinoir voor heren , voldoende electrische blauwe stopcontacten , en beide zijden 2 wastafels ,2 wasmachines , diverse wandel routes met prachtige doorkijk/uitzichten , perfect restaurant cq pizzaria op 4 km afstand , prachtige kloof met grot om te wandelen en zoutmijn in Turda , zwembad 25 gr. met zoutbad 30gr. en diverse sauna's en massage mogelijkheid op 25 km buiten en overdekt . BBQ mogelijkheden op het terrein , good place to be ! is gedeeltelijk nog in bewerking en wordt uitgebreid buiten seisoen . volsterkte rust kind en diervriendelijk !

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Fantastische plek om bij te komen

Sjors van der Graaf
8-8-2014

Een nette camping geopend in april 2014. Naast camping ook verhuur van enkele keurige appartementen. Ook de huur van een blokhut of een tent is mogelijk. Gelegen net buiten het autentieke Roemeense dopr Sanmarghita. 15 minuten vanaf het vliegveld van Tirgu Mures. Het huren van een auto kan geregeld worden. Mooi uitzicht over het dal van de Mures. Vriendelijke en gastvrije Nederlandse beheerders. Heel geschikt voor gezinnen. Ook in verband met de aanwezigheid van kinderboerderij Arca Lui Noe. In de plaasten in de omgeving zijn de nodige restaurants aanwezig.

Gereisd met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Timulazu in Tirgu Mures, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Timulazu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.